ساخت لینک در شرکت طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

ثبت نام دایرکتوری برای سئو یکی از روش های ساخت لینک در شرکت طراحی سایت است. شرکت طراحی وب سایت آدرس سایت شما، توضیحات شرکت و سایر اطلاعات مورد نیاز را به دایرکتوری های مناسب اینترنتی ارسال می کند.

در این روش شما اطلاعاتی را برای ارائه به دایرکتوری ها برای ساخت لینک در شرکت طراحی سایت ارائه می دهید، آنها کار پایه را انجام می دهند. بسته به زمینه تخصص و مکان جغرافیایی شرکت شما، شرکت طراحی وب سایت می تواند به طور انحصاری در فهرست تخصص شما و کشور شما این فعالیت را انجام دهد.

اما به یاد داشته باشید تعداد دایرکتوری های تخصصی برای ساخت لینک در شرکت طراحی سایت ممکن است محدود باشند. برای دستیابی به  اهداف سئو برای ساخت لینک در شرکت طراحی سایت، لینک هایی از وب سایت های تخصصی بهتر از وب سایت های عمومی هستند، اما همه لینک های خوب، تا زمانی که از وب سایت های معتبر ارائه می شوند، خوب هستند.

ساخت لینک در شرکت طراحی سایت با استفاده از لینک انجمن

همانطور که می دانید، لینک های ورودی از انجمن ها نمونه ای از بهترین لینک ها برای ساخت لینک در شرکت طراحی سایت هستند. اما در انجمن ها هرزنامه نداریم. شرکت طراحی وب سایت از یک شبکه از کاربران معتبر استفاده می کند.

بسته به نوع کسب و کار مشتری و موقعیت آن شرکت، می توان انجمن هایی را در حوزه تخصص و کشور مشتریان شناسایی کرد. اما به یاد داشته باشید تعداد انجمن ها در صنعت برای ساخت لینک در شرکت طراحی سایت شما ممکن است محدود باشد. بهتر است برای دستیابی به اهداف سئو، لینک های مربوط به انجمن ها به جای موارد غیر مرتبط ارائه شوند، اما همه لینک های انجمن، تا زمانی که انجمن ها قانونی باشند، بسیار مناسب هستند.

متن قبل: لینک سازی برای سئو در طراحی سایت چیست؟

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: