لینک سازی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

چگونه لینک مناسبی برای وب سایت بسازیم؟ لینک سازی در طراحی سایت استفاده از لینک در وب سایت های دیگر است. لینک هایی که در وب سایت های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند به طور مستقیم اعتبار وب سایت را بهبود می بخشند و گوگل در رتبه بندی نتایج جستجو جایگاه بهتری را به سایت شما اختصاص خواهد داد.

مراحل لینک سازی در طراحی سایت

پس از اینکه وب سایت خود را طراحی کردید و در آن بهینه سازی سئو انجام دادید، مهم ترین بخش استفاده از لینک سازی در طراحی سایت است. استفاده از پیوندهای مناسب کار سختی است، لینک سازی به دو روش انجام می شود: نگارش محتوای جدید و استفاده از لینک های مناسب و یا استفاده از فهرست راهنما (دایرکتوری). این بخش از کار لینک سازی در طراحی سایت باید به طور مداوم و دراز مدت انجام شود، بنابراین استراتژی مناسبی برای آن انتخاب کنید.

برای لینک سازی در طراحی سایت، آدرس سایت خود را به فهرست راهنما (دایرکتوری) ارسال کنید. وب سایت خود را به دایرکتوری ارسال کنید. راه حل سریعتر و بهتر این است که از چندین دایرکتوری یا فهرست راهنما استفاده کنید (ممکن است لازم باشد برای آن هزینه هایی نیز پرداخت کنید). اگر می خواهید که در زمان لینک سازی در طراحی سایت صرفه جویی کنید و نتیجه مناسبی کسب کنید حتما از کارشناسان حرفه ای برای این کار کمک بگیرید.

اگر سایت شما دارای خوراک یا فید RSS است که برخی کارشناسان طراحی سایت آن را پیشنهاد می کنند، می توانید از لیستی از وب سایت ها برای پینگ در WordPress  استفاده کنید.

از سایت های رسانه های اجتماعی به شکل هوشمندانه ای برای لینک سازی در طراحی وب سایت استفاده کنید. توییتر، فیس بوک و شبکه هایی از این دست به سلاح های حجم ترافیک تبدیل شده اند. آنها همچنین می توانند ابزار بسیار قدرتمندی برای لینک سازی در طراحی سایت باشند.

متن بعد: ایجاد لینک در طراحی سایت چیست؟

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: