ایجاد سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

مشکلات منحصر به فردی ممکن است در ایجاد سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت اتفاق افتد. یکی از این مشکلات که باید با دقت بررسی شوند، ایجاد اعتماد در رابطه با کاربران است.

ایجاد اعتماد در رابطه با کاربران سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت

ایجاد سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت باید به گونه ای باشد که در کاربران احساس امنیت فراهم کند. این به خصوص در مورد وب سایت های تجارت الکترونیک صدق می کند، زیرا کاربران اطلاعات شخصی آدرس منزل و کارت اعتباری را به منظور تکمیل خرید باید ارائه دهند.

کاربران ممکن است در مورد بدافزارها، سرقت هویت و پخش عمومی اطلاعات شخصی خود نگران باشند. بیشتر افراد در مورد سرقت اطلاعات شخصی خود در اینترنت نگران هستند و هنگامی که در بازدید از یک سایت که اطلاعات شخصی آنها را می پرسد این نگرانی پررنگ تر خواهد بود.

طراحی منوها و ناوبری سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت

تا جایی که ممکن است منوها در سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت ساده سازی می شوند. همچنین، در سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت از کاربرد لینک های بسیار زیاد در صفحات مختلف اجتناب خواهد شد.

استفاده از 6-8 صفحه اصلی برای مسیرهای مختلف سایت مناسب است. منوهای طولانی و بلند در صفحه حذف می شوند. بیشتر صفحات می توانند پیوندهایی به صفحات دیگر وب سایت باشند. بنابراین، در صورتی که دسته بندی های بسیار متنوعی از کالاها در فروشگاه آنلاین خود دارید، تمام آنها را در منوی اصلی وب سایت قرار ندهید.

در هر پروژه طراحی سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت با موانع منحصر به فردی روبرو هستیم که باید بر آنها غلبه کنیم. اما وب سایت های تجارت الکنرونیک دارای مسائل منحصر به فردی هستند که اکثر وب سایت های دیگر با آن مواجه نیستند.

متن قبل: ملاحظات سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: