راهکارهای سئو در طراحی سایت1
نوشته شده توسط : hiwebex

اطمینان حاصل کنید که به طور پیش فرض ساختار عنوان منحصر به فردی برای سئو در طراحی سایت ایجاد کنید و هر یک از پیوندهای صفحه خود را بررسی کنید که به صفحات مناسب در وب سایت های شما هدایت شوند. تغییر مسیر صفحه اصلی به صفحه دیگری غیر از صفحه پایه ممکن است ناشی از نوع CMS باشد که برای سایت شما استفاده می شود.

برچسب های ALT تصویر برای سئو در طراحی سایت

همانطور که قبلا ذکر شد، موتورهای جستجو هیچ راهی برای مشاهده تصاویر ندارند، مگر اینکه اطلاعات توصیفی مناسبی برای سئو در طراحی سایت ارائه شود که نشان دهد چه چیزی در تصویر است، در تگ های ALT تصویر می توان از این ویژگی استفاده کرد.

بدون درک درست از چگونگی طبقه بندی یک تصویر برای سئو در طراحی سایت، صفحه به درستی نشان داده نمی شود و توسط موتورهای جستجو رتبه بندی نمی شود. این مسئله تاثیر زیادی بر جستجوگر وب سایت شما خواهد گذاشت، که می تواند بیشتر شود زیرا محصولات بیشتر و همچنین تصاویر نیز به لیست شما برای سئو در طراحی سایت افزوده می شود.

اطلاعات توصیفی مناسب با برچسب های ALT تصویر را عنوان کنید، از جمله عبارات کلیدی و همچنین سایر اطلاعاتی که به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا بدانند چه تصویری در مورد آن وجود دارد، و کاربران در هنگام جستجو برای تصاویر در مورد یک محصول یا نام تجاری، تکیه می کنند.

عدم بررسی محصولات برای سئو در طراحی سایت

در سرویس B-2-C، بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک ساختاری با بررسی محصول خود و درجه بندی سیستمی ایجاد می کنند که می تواند به افزایش SEO سئو در طراحی سایت کمک کند. چنین رویکردی می تواند بر پایه نظرات کاربران و مشتریان قدیمی شکل بگیرد و آنچه باعث تشویق به خرید محصول یا صرفنظر از آن می شود دیدگاه های سایر افراد است.

متن بعد : راهکارهای سئو در طراحی سایت2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: