هیت مپ در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

هیت مپ در طراحی سایت امروزه به یکی از امکان های بسیار کاربردی در تبدیل شده است. با این حال امکان هیت مپ در طراحی سایت برای بسیاری از افراد نا شناخته مانده است. در این مقاله قصد داریم تا با امکان هیت مپ در طراحی سایت آشنا شویم.

 

امکان هیت مپ در طراحی سایت چیست ؟

 

هیت مپ نقشه هایی حرارتی هستند که فعالیت و کانون توجه کاربر را در قسمت های مختلف یک سایت نمایش میدهند. وجود هیت مپ در باعث میشود که بتوان رفتارهای یک بازدیدکننده در سایت را بررسی کرد و نسبت به ان سایت را بهینه کرد. در سال 1879 یک پژوهش گر فرانسوی متوجه شد که مردم در حین خواندن یک مطلب بر روی بعضی از قسمت های کلمات توقف میکنند و از برخی کلمات دیگر به سرعت عبور میکنند. در سال 1980 از این روش برای جلب توجه مردم در تبلیغات و رسانه ها استفاده شد. بعد ها با بکار گیری این موضوع در اینترنت هیت مپ در طراحی سایت شکل گرفت.

بر اساس تحقیقات انجام شده 88 درصد از حرکت نشانگر موس با محل نگاه چشم افراد به صفحه تطابق دارد. بر اساس این تحقیق هیت مپ در طراحی سایت شکل جدی تری به خود گرفت. درواقع از طریق هیت مپ میتوان اطلاعات ارزشمندی از رفتار کاربران در سایت دریافت کرد. استفاده از هیت مپ در طراحی سایت باعث میشود تا شما بتوانید در مکان هایی از صفحه که توجه کاربر بیشتر به آن نقاط جلب شده را تشخیص بدهید. با استفاده از همین معمولا محل قرارگیری تبلیغات، نکات مهم و یا حتی آیکن های شبکه های اجتماعی مشخص میشود.

با این حال استفاده از هیت مپ فقط برای سایت ها نیست. از هیت مپ حتی در طراحی اپلیکشن ها هم استفاده میشود و عموما نتیجه ی بدست آمده بسیار مطلوب خواهد بود.

متن بعد : مزایای استفاده از هیت مپ در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: