نکات مربوط به طراحی سایت تجارت الکترونیک
نوشته شده توسط : hiwebex

چگونه می توان قابلیت استفاده در طراحی سایت تجارت الکترونیک خود را بهبود بخشید؟ تکمیل خرید سخت ترین بخش فروش است، بنابراین مهم است بدانید که آیا روند سفارش شما مانع از خرید مشتریان می شود یا خیر.

شما همچنین می توانید عملکرد طراحی سایت تجارت الکترونیک خود را با بررسی اینکه چقدر مشتریان زمان صرف مرور آن می کنند اندازه گیری کنید. بر اساس یک مطالعه، متوسط ​​زمان کمتر از 3 دقیقه است. در حالی که مشتریانی که بین 3 تا 4 دقیقه در سایت صرف می کنند بیشترین پول را صرف می کنند، درآمد متوسط ​​به طور چشمگیری کاهش می یابد زمانی که یک کاربر 7 دقیقه یا بیشتر در سایت صرف کند.

مدت زمان بازدید بیش از حد طولانی ممکن است در نتیجه مسائل مربوط به قابلیت استفاده در طرح بندی یا ناوبری طراحی سایت تجارت الکترونیک یا فرایند سفارش شما به طور کلی باشد. هنگامی که فقط 3 مورد از 10 سفارش تکمیل می شود، به این معنی است که سایت شما نیاز به بهبود دارد.

نکات بهبود کاربری سایت در طراحی سایت تجارت الکترونیک

  • رابطه طراحی سایت تجارت الکترونیک و زمان بارگذاری Load time

کاربران به سرعت صفحات وب عادت می کنند و اگر وب سایت شما خیلی آهسته باشد، صبر نخواهد کرد و سایت را ترک می کنند. شما می توانید سروری انتخاب کنید که قادر به تطبیق ترافیک وب سایت و نیازهای طراحی سایت تجارت الکترونیک شما باشد. از بین بردن انیمیشن های غیر ضروری و تصاویر بیش از حد بزرگ، سرعت بارگذاری صفحه شما نیز افزایش می یابد.

  • طرح Layout وب سایت دیگران را به عنوان الگوی طراحی سایت تجارت الکترونیک قرار دهید

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک دارای برخی عناصر مشترک است. این موارد شامل لوگو در سمت چپ بالای صفحه است که به صفحه اصلی لینک ایجاد می کند، یک لینک به بخش رزرو در سمت راست صفحه و صفحه “تماس با ما” که آدرس ایمیل یا شماره تلفن را فراهم می کند. با پیروی از این توافقنامه، کاربران در صفحات وب سایت شما احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

متن قبل: مشکلات طراحی سایت تجارت الکترونیک

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: