مشکلات طراحی سایت تجارت الکترونیک
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا طراحی سایت تجارت الکترونیک شما از نظر کاربری دچار مشکل است؟ قابلیت استفاده از سایت تجارت الکترونیک می تواند فروش بالقوه را افزایش داده و یا از بین ببرد. چطور می توان گفت که قابلیت استفاده به عنوان یک مسئله در طراحی سایت تجارت الکترونیک مطرح است و مهم تر از آن، چگونه می توان آن را بهبود بخشید؟ ابتدا خودتان به بررسی آن بپردازید.

مشکلات مربوط به طراحی سایت تجارت الکترونیک

احتمالا زمان زیادی از آخرین باری که به عنوان کاربر از سایت خود استفاده کردید می گذرد. مراحل مختلف خرید را از چشم مشتریان خود ببینید و ببینید که چقدر  پیدا کردن موارد می تواند سخت باشد.

ایجاد و طراحی سایت تجارت الکترونیک به شکل کاربر پسند باید یک فرآیند مداوم باشد – هرگز تصور نکنید که سایت شما جایی برای بهبود بیشتر ندارد. ممکن است هر دستور ناقص به یک مشتری بالقوه مربوط باشد که ممکن است هرگز دوباره به سایت شما مراجعه نکند.

آیا طراحی سایت تجارت الکترونیک شما دارای مشکلات مربوط به قابلیت استفاده است؟

راه فنی دیگر برای تعیین اینکه آیا طراحی سایت تجارت الکترونیک شما کاربر پسند است، مقایسه میزان ترافیک و آمار فروش شما با سایر وب سایت های تجارت الکترونیک است.

از لحاظ فروش، یک استاندارد خوب برای در نظر گرفتن یک نرخ تبدیل بازدید به فروش 2-3٪ است. این به این معنی است که 2-3 درصد از میزان بازدید سایت شما در همان جلسه بازدید از سایت به فروش می رسند. اگر آمار سایت شما کمتر از این میزان باشد، ممکن است لازم باشد طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود را دوباره بررسی کنید.

یکی دیگر از شاخص های کلیدی برای طراحی سایت تجارت الکترونیک، درصد افرادی است که سفارش خود را در سایت خود آغاز کرده و در واقع آن را تکمیل می کند. نرخ ​​متوسط ​​برای اکثر وب سایت های تجارت الکترونیک حدود 29٪ است (به عبارت دیگر، حدود مقدار 7 تا از 10 سفارش هرگز از گام افزودن به سبد خرید پیش نمی روند).

متن قبل: ارائه محتوا در طراحی سایت تجارت الکترونیک

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: