ارائه محتوا در طراحی سایت تجارت الکترونیک
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا می دانید چه عواملی باعث بهبود قابلیت کاربری طراحی سایت تجارت الکترونیک می شوند؟ در این متن به برخی از عواملی که باعث بهبود ارائه محتوا در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک می شوند اشاره می کنیم.

 

عوامل بهبود ارائه محتوا در طراحی سایت تجارت الکترونیک

مصرف کنندگان عادت به بازدید از وب سایت های تجارت بزرگ مانند آمازون دارند. این سایت ها دارای قابلیت های ناوبری دقیق هستند و انتظار می رود که همان سطح از کیفیت در همه وب سایت های خرده فروشی باشد.

لینک های شکسته در سبد خرید، عدم دسته بندی صفحات در منوی اصلی و قابلیت های شکسته برای مرورگر (مانند دکمه برگشت) مسائل عمده ای است که توسط مصرف کنندگان ناخوشایند ذکر شده است.

ویدیوهای محصول به صفحه محصول در طراحی سایت تجارت الکترونیک جذابیت می بخشند. مصرف کنندگان از سایت های فروش آنلاین چنین انتظاری نیز دارند. کمبود ویدیوها یکی از مشکلات اصلی وب سایت های فروش آنلاین گزارش شده است.

  • طراحی سایت تجارت الکترونیک و رابطه آن با سرعت وب سایت

زمان بارگیری آهسته در وب سایت های خرده فروشی نگران کننده است. دلیل اصلی آن اینست که مصرف کنندگان متنفرند از اینکه در انتظار نمایش محتوای وب سایت برای خرید محصول بمانند. خرده فروشان باید زمان بارگذاری سایت خود را در طراحی سایت تجارت الکترونیک در برابر رقبای خود محاسبه کنند و بر این اساس عملکرد خود را بهینه سازند.

مسائل مربوط به تبدیل وب سایت تجارت الکترونیک قابل حل هستند. کلید اصلی این است که شناسایی کنید چه عواملی وجود دارد که در آن به اشتباه عمل می کنید و سپس تغییرات لازم را انجام دهید. با انجام این کار شما تجربه کاربری خود را افزایش خواهید داد. و تجربه بهتر مشتری به طور معمول منجر به افزایش درآمد شما می شود.

متن قبل: نکاتی در طراحی سایت تجارت الکترونیک

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: