نکاتی در طراحی سایت تجارت الکترونیک
نوشته شده توسط : hiwebex

در رابطه با طراحی سایت تجارت الکترونیک می توان به عواملی اشاره کرد که نسبت به دیگر وب سایت ها متمایز است و با راهکارهای متفاوتی باید به عملکرد بهینه در این سایت ها دست یافت.

نکاتی در مورد طراحی سایت تجارت الکترونیک

شما نمی خواهید مشتریان ناامید شوند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که به طور کامل عملکرد تجربه خرید کاربر در سایت شما به درستی پیش می رود.

قابلیت هایی که می توانید به سایت بیفزایید شامل موارد زیر است: لیست علاقه مندی ها، انتخاب محصول در فروشگاه، توصیه های شخصی، رزرو مهمان و فیلتر های محصول.

قیمت و زمان حمل و نقل باید در طراحی سایت تجارت الکترونیک مشخص شوند. عدم وجود این اطلاعات احتمالا موجب پرداخت خسارت و اجرای تکمیل سایت می شود. ارائه حمل و نقل بین المللی و همچنین نمایش قیمت حمل و نقل در ارزهای مقصد، دو ویژگی مورد نیاز در طراحیوب  سایت تجارت الکترونیک است.

از تصاویر برای نشان دادن محصولات خود در طراحی سایت تجارت الکترونیک استفاده کنید مردم دوست دارند قبل از اینکه خرید کنند، آنها را ببینند. عکاسی با کیفیت بالا برای تبدیل خریداران به مشتریان مهم است.

  • تخفیف

در یک بررسی بسیاری از نظرات نشان داد که افراد قادر به یافتن محل ارسال کد های تخفیف نیستند. همین طور، به نظر می رسد مصرف کنندگان در مورد اینکه آیا تخفیف های آفلاین را می توان به صورت آنلاین اعمال کرد دچار سردرگمی می شوند.

در اینصورت باید در نظر داشته باشید که آیا تخفیف های مربوط به ناحیه جغرافیایی خاص و یا خریدهای آنها اعمال می شود یا خیر. لیست های معافیت طولانی و جزئیات در مورد کشورها، استان ها، مارک ها و حتی موارد خاص را حذف کنید. با این کار مشتریانتان را شادتر کنید.

متن قبل: معیارهای طراحی سایت تجارت الکترونیک

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: