معیارهای طراحی سایت تجارت الکترونیک
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا معیارهای طراحی سایت تجارت الکترونیک را می دانید؟ عملکرد سفارشات هدف شما به چه میزان موفقیت آمیز بوده است؟ در این متن لیستی از مواردی که در طراحی سایت تجارت الکترونیک در رابطه با فروش کالا به مشتریان رخ می دهد را عنوان می کنیم.

موارد فروش کالا به مشتریان در طراحی سایت تجارت الکترونیک

قیمت گذاری به عنوان یکی از مسائل اساسی برای مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری نهایی به حساب می آمد. شفافیت و قابلیت دسترسی کلیدی برای خرده فروشی آنلاین در دنیاست و امکان مقایسه در خرید را به طور قابل ملاحظه ای برای کاربران در اینترنت فراهم می سازد.

برخی از کارشناسان توصیه می کنند برای فروش بیشتر محصولات، باید بتوان قیمت های قبلی را در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک تغییر داده و با تمرکز بر پیشنهاد قیمت ویژه برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان آگاه اقدام انجام شود.

بیش از 12% بازخورد سایت های فروش آنلاین مربوط به نبود توضیحات محصولات به طور کامل و شفاف است که به نوعی جایگزین دانش متخصص فروش است.

به عنوان بخش بزرگی از بازخوردهای موجود در سایت های خرده فروشی مد و زیبایی، کمبود اطلاعات متنوع دلیل اصلی خروج از سایت مشتریان شناخته می شود. طراحی سایت تجارت الکترونیک خرده فروشان باید شامل موارد زیر باشند: مواد تشکیل دهنده محصول، مبدأ تولید کالا، نحوه فرآیند تولید محصول و اطلاعات مربوط به اندازه و سایز  محصول.

  • اطلاعات موجودی در طراحی سایت تجارت الکترونیک

در دسترس بودن محصولات باید به بازدیدکنندگان وب سایت در ابتدای فرایند خرید عنوان شود. هنگامی که یک محصول در انبار موجود نباشد، اطلاعات در مورد زمانی که در دسترس خواهد بود باید در اختیار مشتریان قرار گیرد. در غیر این صورت، کاربران باید مطلع شوند که محصول چه زمانی به موجودی افزوده خواهد شد.

در صورتی که بعد از خرید با این مسئله مواجه شوید که موجودی در انبار ندارید، باید هزینه های خسارت دیرکرد را برعهده بگیرید.

متن بعد: نکاتی در طراحی سایت تجارت الکترونیک

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: