ترفندهای طراحی سایت فروش آنلاین
نوشته شده توسط : hiwebex

فکر می کنید چه چیزهایی در طراحی سایت فروش آنلاین می توانند به کسب و کار شما رونق دهند؟ برای ایجاد و به روزرسانی محتوا در طراحی سایت فروش آنلاین باید از دید کاربران با وب سایت خود روبرو شوید.

استفاده از نمودار درختی و نمایشگاه جایگاه هریک از صفحات دید کلی مناسبی را فراهم می کند که رسیدن به هدف را به سرعت امکان پذیر می سازد.

ترفندهای طراحی سایت فروش آنلاین که به کسب و کار شما رونق می دهد

  • به ساده ترین شکل ممکن مراحل را در طراحی سایت فروش آنلاین نشان دهید

این مورد به نظر واضح می رسد، اما بیشتر وب سایت های تجارت الکترونیک از آن پیروی نمی کنند. روند پردازش به طور متوسط ​​شامل 5 صفحه جداگانه است و هر صفحه فرصتی برای مشتری است که بدون تکمیل فروش، وب سایت را ترک کند. در طراحی سایت فروش آنلاین اطلاعاتی بیش از آنچه نیاز دارید از کاربران نپرسید و مشتریان را وادار به تکرار ورود  اطلاعات در صفحه نکنید.

برای مثال، جعبه چک را که به صورت خودکار نشان می دهد اطلاعات مربوط به صورتحساب مورد تایید است و به طور خودکار جزئیات حمل و نقل را پر می کند و تنها نیاز به تایید کاربر دارد. همچنین یک ایده خوب برای ارائه طراحی سایت فروش آنلاین نوار روند پیشرفت است که نشان می دهد مشتریان چگونه باید فرآیند پرداخت را انجام دهند.

  • نیازی به الزام در ثبت نام کاربر در طراحی سایت فروش آنلاین نیست

بعضی از وب سایت ها مشتریان را قبل از اینکه بتوانند فروش را تکمیل کنند، ملزم به ثبت نام برای یک حساب کاربری می کنند. این باعث افزایش مراحل، زمان انجام خرید و ناراحتی کاربران در فرایند سفارش می شود و بعضی از فروش ها را در وب سایت خود از دست خواهید داد.

پس از اینکه برای اولین بار مشتری خرید خود را انجام داد، یک فرصت برای ایجاد یک حساب کاربری پیشنهاد دهید. از بازدید کنندگان خود را برای بازخورد در مورد تجربه آنها در سایت بپرسید. هیچ کس بهتر از مشتریان شما نمی داند که چگونه می توان طراحی وب سایت فروش آنلاین را بهبود بخشید.

متن بعد: توصیه هایی برای طراحی سایت فروش آنلاین

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: