راهکارهایی برای مشکلات سئو در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

در زیر برخی نکات و بهترین شیوه ها در رابطه با سئو در طراحی سایت ارائه شده است که به شما کمک می کند صفحات محصول خود را بهینه سازی کنید:

راهکارهایی برای مواجهه با مشکلات سئو در طراحی سایت

صفحات با رتبه های بهتر با محتوای مقدماتی خوب هم برای سئو در طراحی سایت و هم برای جستجوی کاربران به درستی ارائه می شوند. از متن توصیفی و آموزنده برای سئو در طراحی سایت استفاده کنید که به مخاطبان آنچه در مورد صفحات شما باشد را ارائه کنید.

از کاربرد توضیحات استاندارد محصول که تولید کنندگان به شکل آماده ارائه می کنند و یا متون تکراری از آنچه که در سایر وب سایت های تجارت الکترونیکی استفاده می شود، برای بهبود سئو در طراحی سایت اجتناب کنید.

اطلاعات دقیق تری را که کاربران هدف قرار داده اند، به کار ببرید. ممکن است چگونگی تولید محصولات، مواد خام، ویژگی های منحصر به فردی برای سئو در طراحی وب سایت فروش آنلاین محصولات باشند و سایر اطلاعاتی که کاربران هدف ممکن است مناسب و جالب بدانند.

اطمینان حاصل کنید که توصیف محصول به صفحه محصول شما ارسال می شود و از طریق فریم های i نباشد، زیرا از نظر SEO  سئو در طراحی وب سایت به طور ضعیفی عمل می کنند.

بسیاری از محصولات تنوع زیادی دارند که به طرح هایشان مانند اندازه ها و رنگ های پایه بستگی دارد. در بسیاری از موارد، هر یک از تغییرات با صفحه مشخصی تعیین می شود – که برخی مشکلات را از نظر سئو در طراحی سایت برای شما ایجاد خواهد کرد.

اگر بیش از یک سبک، اندازه یا رنگ وجود داشته باشد، تنوع محصول ایجاد می شود. بسته به ساختار وب سایت شما، هر یک از تغییرات ممکن است صفحه مشخصی را داشته باشد که توسط موتورهای جستجو به عنوان محتوای تکراری تحت تاثیر قرار می گیرد و در نتیجه بر SEO اثر می گذارد.

http://hiwebex.com/fa/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7/





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: