مشکلات سئو در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از مشکلات سئو در طراحی سایت اینست که برای صفحه نمونه محصول با استفاده از یک رنگ خاص و یک صفحه جدید ایجاد می شود. با وجود تنوع محصول، با استفاده از رنگ های مختلف و یک صفحه محصول دیگر برای آن رنگ خاص تولید می شود.

داشتن چندین صفحه نه تنها به دلیل محتوای تکراری سئو در طراحی سایت شما را مشکل ساز می کند، بلکه باعث کاهش میزان لینک شما نیز خواهد شد زیرا آن را در صفحات متفاوتی پیدا می شوند.

راه حل سئو در طراحی سایت  برای تنوع محصول

برای جلوگیری از تکراری بودن محتوا برای سئو در طراحی سایت زمانی که به تغییر رنگی از یک محصول نگاه می کنیم، بهتر است که یک صفحه برای هر محصولی که تمام اطلاعات از جمله تغییر رنگ را بتوان در آن مشاهده کرد، حفظ کنید، که بهتر است به عنوان یک صفحه جداگانه از طریق برنامه جاوا اسکریپت قابل مشاهده باشد.

در حالت ایده آل، دکمه صفحه اصلی باید شما را به صفحه پایه وب سایت بازگرداند، نقطه شروع که با استفاده از آن همه صفحات و محتوای دیگر قابل راه اندازی باشد. با این حال، سئو در طراحی سایت بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک به شکلی ساختار یافته است که لینک های صفحه اصلی کاربر را به صفحه پایه هدایت نمی کند بلکه به صفحه دیگری می رسانند.

مشکل اصلی در رابطه با تغییر مسیر صفحه اصلی این است که وب سایت با لینک هایی با کیفیت پایین ایجاد می شود و بر عملکرد سئو در طراحی سایت تاثیر می گذارد.

این مشکل به این دلیل است که ارزش لینک به صفحه پایه و هدایت به صفحه اصلی نیز تقسیم می شود. به غیر از لینک های صفحه اصلی، مشکل دیگری که در رابطه با کاهش امتیاز لینک ها دیده می شود طراحی نامناسب لینک به لوگوی هدر است- که باید به صفحه اصلی هدایت شود – و نه به یک صفحه دیگر.





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: