جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

طبیعتا وجود مشتری دلیل موفقیت یک سایت فروشگاهی می شود و رعایت نکاتی برای جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی باعث موفیت بیشتر سایت می شود. در ادامه به بررسی عوامل جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی به طور خلاصه می کنیم.

عوامل تاثیر گذار بر جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی کدامند ؟

برای راقب کردن بازدیدکنندگان به خرید همیشه تنوع و فاکتورهایی شبیه آن نمی تواند کار ساز باشد. رعایت یک سری تکنیک ها می تواند در جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی بسیار تاثیر گذار باشد:

  • درک نیاز: برای جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی تجربه کاری مهم ترین فاکتور می باشد. طبیعتا مشتری همیشه به دنبال خرید سریع می باشد و حتی یک بازدید کننده ی معمولی نیز در صورت سریع یافتن محصول مورد نظر خود می تواند به یک مشتری تبدیل شود. در همین راستا برای جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی می توان از ابزارهایی برای بررسی رفتار بازدیدکننده استفاده نمود. مثلا با ابزاری مانند MixPanel می توان تمام فعالیت های یک کاربر را از لحظه ی ورود تا خروج را مشاهده کرد و طبق آن سایت را بهینه سازی کرد.
  • شفاف سازی در فروش: یکی از بهترین راه های جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی شفاف سازی میباشد. شفاف سازی در واقع به این معنی است که به کاربر نشان دهید دقیقا چه میخواهید بفروشید. به صورت دقیق تر این یعنی از مشتری و مشکل او و محصول خودتان یک فرایند بسیازید. درواقع در اینجا مشتری تبدیل به کاراکتر اصلی و مشکل او تبدیل به یک دشمن فرضی و محصول شما به عنوان یک راه حل برای کاربر تجسم می شود.
  • پیشنهادهای خاص: سومین راه کار تاثیر گذار در جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی دادن پیشنهادهایی شخصی سازی شده به کاربر می باشد. با این کار درواقع شما زمینه ی یک خرید دیگر نیز برای کاربر ساخته اید و به دلیل شخصی سازی شده ی پیشنهاد بر اساس خرید او، ضریب خرید او بسیار بالاتر می رود.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: