فریمورک لاراول در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

با وجود تعدد در فریمورک ها، امروزه  فریمورک لاراول در طراحی سایت به دلیل عدم برخورداری از آگاهی کافی در مورد آن کمتر استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی و شرح مزایای استفاده از فریمورک لاراول در طراحی سایت صحبت کنیم.

فریمورک لاراول در طراحی سایت چیست و چه مزایایی دارد ؟

لاراول یکی از فریمورک های زبان php است که برای توسعه اپلیکیشن های وب ساخته شده است و بر پایه mvc کار می کند. استفاده از فریمورک لاراول در طراحی سایت باعث ایجاد پایه ای بزرگ از کدهای مطمئن و تست شده به واسطه ی ساخته شدن بر روی اجزای مختلف فریمورک symfony می شود. استفاده از فریمورک لاراول در طراحی سایت مسائل و مشکلات توسعه ی سایت را برای توسعه دهنده بسیار کاهش می دهد.

از جمله مزایای فریمورک لاراول در طراحی سایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • صفحه بندی خودکار: لاراول حاشیه ها و محدوده هر متن را به صورت خودکار بر اساس دید کاربر بهینه می کند.
  • ویژگی view Composer: یکی از ویژگی های فریمورک لاراول در طراحی سایت view Composer می باشد که طی آن لاراول تضمین می دهد که کنترلرها دسته ای از داده ها از مدلها برای نماهایی که به محتوای صفحه ی آن متد خاص ارتباطی ندارند را بارگذاری کند.
  • ماژولار بودن : این قابلیت به این معناست که طی آن تمام بخش های لاراول در بسته های جدا فعالیت میکنند. این قابلیت باعث می شود تا بتوان در صورت نیاز به راحتی یک ماژول را تغییر داد یا جایگزین کرد.

در کل در میان تعداد زیادی از فریمورک ها، فریمورک لاراول در طراحی سایت بسیار تازه تر است و این به این معنا نیست که استفاده از آن نتیجه ی دلخواه را به دنبال نداشته باشد. لاراول در واقع با ارائه خدمات خود به شکلی بسیار ساده باعث شده تا در میان فریمورک های نوپا بیشتر جلب توجه کند.

متن قبل: مزایای فریمورک ها در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: