مزایای فریمورک ها در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به مزایای فریمورک ها در طراحی سایت امروزه استفاده از آنها بسیار گسترده شده است. به صورت کلی مزایای استفاده از فریمورک ها در طراحی سایت را می توان به یک مورد که آن ساده کردن طراحی سایت برای طراحان به شکل چشمگیری اشاره کرد. با این حال در این مقاله به مهمترین موارد از مزایای فریمورک ها در طراحی سایت اشاره خواهیم کرد.

مزایای فریمورک ها در طراحی سایت چیست ؟

  • مرتب سازی: یکی از بزرگترین موارد از مزایای فریمورک ها در طراحی سایت منظم سازی و طبقه بندی فایل ها و حتی کدها به شکلی ساده و بسیار کارامد هنگام طراحی سایت برای برنامه نویس می باشد. با این امکان تمامی فایل ها و قسمت های مختلف کد به صورت بسیار منظمی طبقه بندی و چیده می شوند که دسترسی و استفاده از آنها را بسیار ساده می کند.
  • افزایش سرعت روند طراحی : اصولا بعد از اینکه شما یک پروژه را در یک فریمورک کامل کنید، در دفعات بعدی استفاده از آن فریمورک با سرعت بسیار بالاتری پیش می روید. به دلیل اینکه شما نیاز به جستجو برای پیدا کردن انواع کتابخانه ها و مسائل امنیتی نخواهید داشت. به همین دلیل یکی از مزایای فریمورک ها در طراحی سایت همین سرعت بخشیدن به پروژه ها می باشد.
  • ابزارها: یکی دیگر از موارد قابل توجه در مزایای استفاده از فریمورک ها در طراحی سایت وجود انواع ابزارها و کتابخانه ها در آنها می باشد. اغلب این کتابخانه ها در سطح جهانی استفاده می شوند و این باعث می شود که به ندرت در آنها باگ مشاهده شود و استفاده از آنها گزینه ی مناسبی است.
  • امنیت: همانطور که می دانید توابع متنوعی در زبان PHP وجود دارند که می‌توانند ورودی های کاربر را بررسی کرده و کدهای خطرناک را از داخل آن‌ها حذف کنند و یا سطح دسترسی قسمت های مختلف را کنترل کنند. با این حال گاه ممکن است که این کدها به درستی توسط طراح استفاده نشوند. یکی از مزایای فریمورک ها در طراحی سایت در این مورد بررسی ورودی و خروجی ها به صورت خودکار می باشد.

متن قبل: Framework در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: