مشکل دیر ایندکس شدن در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

دیر ایندکس شدن در طراحی سایت توسط موتورهای جستجو یکی از دغدغه های صاحبان سایت می باشد. چرا که سرعت در ایندکس شدن اصلی ترین عامل در تاثیرگذاری هرچه بیشتر آن می باشد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی چند دلیل دیر ایندکس شدن در طراحی سایت بپردازیم.

 

عوامل تاثیر گذار در دیر ایندکس شدن در طراحی سایت

قطعاً نمی‌توان علت مشخصی را برای تمام سایت‌های اینترنتی که با مشکل دیر ایندکس شدن در طراحی سایت مواجه هستند معرفی کرد. با این حال بطور کلی تجربه نشان داده است گوگل به سایت‌هایی علاقمند است که برنامه منظمی در انتشار مطالب تازه دارند. نخستین راهکاری که معمولاً برای حل این مشکل پیشنهاد می‌شود، انتشار مطالب جدید به صورت منظم و با یک زمان بندی درست بر روی سایت می باشد.

علت تاثیر گذاری عدم وجود نظم در بروزرسانی مطالب روی دیر ایندکس شدن در طراحی سایت، اهمیت گوگل به سیکل و دوره زمانی به روز رسانی سایت می باشد. این موضوع به اینگونه عمل میکند که مثلا اگر شما هر روز راس ساعت 12 ظهر یک مطلب جدید بگذارید، بعد از چند هفته به وضوع مشاهده خواهید کرد که خزنده های گوگل در آن ساعت ها بسیار بیشتر به سایت شما سر میزنند.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی دیر ایندکس شدن در طراحی سایت معمولا جدید بودن سایت می باشد. معمولا گوگل به سایت های جدید بهای زیادی نمیدهد و به همین دلیل سایت های جدید باید در ابتدا بسیار بیشتر بر روی اصول سئوی خود کار کنند.همچنین وجود خطا در سایت مپ نیز یکی دیگر از عوامل دیر ایندکس شدن در طراحی سایت می باشد. به همین دلیل در ساخت Sitemap خود بسیار دقت کنید.

با این حال مهم ترین عامل در دیر ایندکس شدن در طراحی سایت تقلب می باشد. منظور از تقلب کردن استفاده از روش های سئوی کلاه سیاه می باشد. متاسفانه بسیاری از افراد با استفاده از روش هایی که به چشم گوگل تخلف می باشد، اقدام به سئو سازی برای سایت میکنند که در مدت کوتاهی گوگل این تخلفات را شناسایی و اقدام به کاهش سرعت ایندکس کردن آن سایت میکند.

متن قبلي : راه کارهای ایندکس شدن توسط گوگل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: