داده نگاری در طراحی سایت 5
نوشته شده توسط : hiwebex

در متن های پیشین راجع به داده نگاری در طراحی سایت infographics و مزایا و معایب آن مطالبی عنوان شد. با ساختار داده نگاری در طراحی سایت آشنا شدیم و ماهیت تصویری و تاثیر بصری بر مخاطبان به عنوان عامل کلیدی در استراتژی برندسازی آشکار شد. دانستیم برای بهبود فروش در کسب وکار می توان از راه حل برندسازی حرفه ای مانند داده نگاری استفاده کرد.

نتیجه گیری مباحث داده نگاری در طراحی سایت

آنچه می تواند برای کاربران سرگرم کننده باشد و در زمان محدود باعث ایجاد تمرکز حواس شود و همچنین با جذابیت بصری زیاد آنها را به اشتراک فایل های وب سایت شما علاقه مند سازد، ساختار منسجم و تصویری آن infographics  با رنگ های متنوع است که در زمان بسیار محدودی می تواند کاربران را به نتیجه ای مشخص هدایت کند.

بررسی ها بر کاربرد عملی داده نگاری در طراحی سایت نشان داد بهتر است از یک خبرنامه خوب استفاده کنید و اگر می خواهید از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو، رتبه بندی وب سایت خود را در گوگل افزایش دهید، سایت باید محتوای متن زیادی برای بهبود سئو داشته باشد.

نباید تنها به یک تاکتیک برای داده نگاری در طراحی سایت تکیه کنید تا ترافیک و فروش وب سایت خود را افزایش دهید. داده نگاری تنها بخشی از ارائه محتوای سایت محسوب می شود.

پس از اینکه داده نگاری در طراحی سایت infographics  را ایجاد کردید، باید به تشریح و توضیحات بیشتر بپردازید. اگر کسی از وجود چنین تحلیل آماری و نمودارهایی باخبر نباشد یا با تفسیر بخش های مختلف آن آشنا نباشد، شما تنها کار بیهوده ای انجام داده اید که سودی در بر ندارد. با این حال، بسته به محتوایی که شما به اشتراک می گذارید، داده نگاری در طراحی وب سایت می تواند به عنوان ویژگی مثبتی به حساب آید.

متن قبل: داده نگاری در طراحی سایت4

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: