داده نگاری در طراحی سایت 4
نوشته شده توسط : hiwebex

در این متن به بررسی معایب داده نگاری در طراحی سایت می پردازیم. همانطور که گفتیم، داده نگاری در طراحی سایت یک ابزار برندسازی ارزشمند است. داده نگاری یک تکنیک تبلیغاتی موثر است، زیرا بخش زیادی از محتوای رسانه های اجتماعی را ایجاد می کند و نسبت به پست های معمول وبلاگ ها جذاب تر است. با این حال، برخی مشخصات منفی باعث می شود که افراد کمتر مایل به استفاده از آن شوند.

معایب داده نگاری در طراحی سایت

ایجاد داده نگاری نیاز به زمان زیادی دارد. در ابتدا شما باید پژوهش خود را به درستی انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که داده های کافی در اختیار دارید. و سپس یک طراحی دیداری قانع کننده و تاثیرگذار ایجاد کنید که نیازمند زمان و تلاش است.

همچنین شما تنها نمی توانید از تحقیق و نتایج آن استفاده کنید و باید طرح و گرافیک را نیز برای داده نگاری در طراحی سایت طراحی کنید.

از آنجا که اطلاعات داده نگاری در طراحی سایت شما به صورت متن نبوده و در واقع متن در داده نگاری بخشی از یک تصویر است، به راحتی توسط ربات های موتور جستجو خوانده نمی شود که به نوبه خود می تواند رتبه بندی موتور جستجو را تحت تاثیر قرار دهد.

موتورهای جستجو تصاویر را تشخیص نمی دهند و بنابراین آنها را نمایه نمی کنند. اگرچه شما می توانید صفحه ای را که در آن داده نگاری در طراحی وب سایت میزبانی می شود را فهرست کنید.

با اینکه مزایای استفاده از داده نگاری در وب سایت نسبت به معایب آن بسیار بیشتر است، با این حال، استفاده از یک استراتژی بازاریابی محتوای جامع که ترافیک کوتاه مدت و بلند مدت را ایجاد کند ضروری به نظر می رسد.

متن قبل: داده نگاری در طراحی سایت3

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: