داده نگاری در طراحی سایت1
نوشته شده توسط : hiwebex

در سال های اخیر کاربرد داده نگاری در طراحی سایت  infographicsو سیستم عامل های رسانه ای مرسوم شده است و به عنوان راهی بسیار موثر برای تغذیه اطلاعات با توجه به کمبود زمان کافی برای مطالعه و تمرکز کم کاربران شناخته شده است.

افراد عمدتا به صورت دیداری به یادگیری می پردازند، بنابراین طراحی چشم نواز می تواند راهی عالی برای افزایش میزان ترافیک سایت و فروش آنلاین باشد. اما گاهی اوقات چنین رویکردی برای کسب و کارهای کوچک نمی تواند چندان مفید باشد و گاهی اوقات ارزش تلاش را ندارد. در این متن به کاربرد داده نگاری در طراحی سایت یا infographics  می پردازیم تا ببینیم این ابزار بازاریابی برای چه نوع کسب و کاری می تواند سودمند باشد؟

ساده سازی اطلاعات با استفاده از داده نگاری در طراحی سایت

هدف از داده نگاری در طراحی سایت infographics  این است که به شما این امکان را دهد که اطلاعات پیچیده را در قالب فرمتی آسان درآورید. این کاربرد مانند استفاده از فست فود است اما با استفاده در مسیر و هدفی درست.

داده نگاری در طراحی سایت می تواند اطلاعات پاراگراف های اطلاعات را به صورت گرافیکی و با استفاده از کلمات کمتر توضیح دهد. درک افراد از متن را آسان می کند و در جوامع امروز که افراد فرصت های بسیار محدود دارند و تمرکز چندانی برای درک متون طولانی ندارند، بادگیری را بسیار آسان می سازد.

داده نگاری در طراحی سایت infographics به افراد کمک می کند تا اطلاعات مهم را به خاطر بسپارند. افراد حدود 80% از مطالبی که به صورت تصویری یاد می گیرند را به خاطر می سپارند. نسبت این میزان یادگیری از متن به 20% هم می رسد. داده نگاری در طراحی وب سایت باعث می شود مشتریان اطلاعات بیشتری در مورد صنعت، محصولات و خدمات کسب و کار شما به خاطر بسپارند.

متن بعد: داده نگاری در طراحی سایت2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: