مشکلات سئو در طراحی سایت حرفه ای3
نوشته شده توسط : hiwebex

در رابطه با سئو در طراحی سایت حرفه ای تجارت الکترونیک با چندین محصول از برندهای مختلف و در بسیاری از موارد چندین محصول مشابه از برندهای مشابه روبرو هستیم.

هر تنوع محصول معمولا با صفحه محصول خود تعیین می شود که ممکن است همان اطلاعات، محتوا، کلمات کلیدی و حتی برچسب ها و عناوین مشابه داشته باشد. عنوان با تگ های مشابه و عناصر می تواند توسط موتورهای جستجو به عنوان محتوای تکراری سئو در طراحی سایت حرفه ای به حساب آید که می تواند وب سایت شما را به طور بالقوه در رتبه بندی نتایج جستجو مجازات کند.

راه حل سئو در طراحی سایت حرفه ای برای تنوع محصول

ساختار برچسب های عنوان برای سئو در طراحی سایت حرفه ای خود را به این شکل در آورید: نام تجاری – مدل – نوع آیتم، با استفاده از شماره های مدل می توانید تگ عنوان منحصر به فردی را ایجاد کنید.

به جای استفاده از کلمات کلیدی تک در برچسب عنوان خود، از عبارات کلیدی منحصر به فرد برای هر یک از موارد سئو در طراحی سایت حرفه ای خود استفاده کنید. استفاده از عبارات کلیدی که مشتریان هدف شما در حقیقت برای جستجوی نوع محصولاتی که شما ارائه می دهند استفاده می کنند

ساختار URL ضعیف در سئو در طراحی سایت حرفه ای

در توضیحات متا عنوان خود، از همان عبارات کلیدی منحصر به فرد در بالای نام مستعار مورد استفاده کنید.

بسته به اینکه چگونه وب سایت تجارت الکترونیک شما ساختار یافته است، به ویژه نوع CMS که برای ساخت سایت خود استفاده می کنید، یک URL پیش فرض برای هر صفحه محصول تولید شده و توسط وب سایت شما آپلود می شود. در بسیاری از موارد، URL های ایجاد شده برای سئو در طراحی سایت حرفه ای نامناسب هستند (بسیاری از کاراکترها بیش از حد اضافی و بدون معنای مشخص) و ناخوانا (استفاده از حروف و یا اعداد ساده).

متن قبل: مشکلات سئو در طراحی سایت حرفه ای2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: