اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی 1
نوشته شده توسط : hiwebex

در این متن به بررسی اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل می پردازیم. برای اجتناب از چنین اشتباهاتی باید به دقت به محتوای سایت توجه نشان دهید.

جلوگیری از اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی

  • پیام طراحی سایت برای بازاریابی خود را در تصویری نگنجانید.

از نوشتن تمام متن خود برای طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل در تصاویر اجتناب کنید. اگر مشکلی وجود داشته باشد و تصاویر به دلایلی بارگذاری نشوند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

استفاده از تصاویر متعادل در طراحی سایت برای بازاریابی (و نه چندان بزرگ) با متن روشن و مختصر در ایمیل می تواند راه حل مناسبی باشد. به این ترتیب متن همیشه قابل خواندن است و پیام شما به درستی منتقل می شود.

  • استفاده از متن بیش از حد طولانی

این روزها هر ایمیل تنها برای چند ثانیه باز می شود، باید متن در طراحی سایت برای بازاریابی را به گونه ای تنظیم کنید که در همان زمان اندک مشتریان بتوانند به محتوای اصلی متن پی ببرند.

در این زمان کوتاه حدکثر 50 کلمه خوانده می شود. این بدان معنی است که شما تنها لحظاتی برای توجه خوانندگان خود فرصت دارید. اگر شما موفق به جلب نظر مشتریان شوید بازدهی سایت را افزایش خواهید داد.

برای اطمینان از اینکه در طراحی وب سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل پیام شما خوانده خواهد شد، متن خود را کوتاه کنید تا پیام شما مختصر و شامل تصاویری برای جلب خوانندگان باشد.

هنگامی که کاربران برای اولین بار ایمیل را باز کنند، مهم است که تاثیر خوبی بر مخاطبان بگذارید. شما فقط 20 ثانیه فرصت دارید که این احساس را ایجاد کنید و ثبت نام کننده را به یک مشتری تبدیل کنید.

همچنین در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل باید در نظر داشته باشید که اگر ایمیل شما یک لینک لغو اشتراک نداشته باشد، مشترک مورد نظر می تواند به جای آن که به سادگی لغو اشتراک داشته باشد، این ایمیل را به عنوان هرزنامه انتخاب کند. این کار باعث کاهش اعتبار شما می شود.

متن قبل: اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: