طراحی سایت برای بازاریابی
نوشته شده توسط : hiwebex

بهترین راه برای جلوگیری از اشتباهات ناخواسته طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل این است که از سرویس دهنده ایمیل یا ارائه دهنده اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید که دارای تکنولوژی واکنش گرا باشد. در این متن اشتباهات رایج در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل بررسی می شود.

اشتباهات رایج در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل

با استفاده از یک تقسیم بندی طراحی سایت برای بازاریابی  از طریق ایمیل برای علاقه مندان یا افرادی که چندان شور و شوقی به محصولات شما نشان نداده اند، چشم انداز حال یا آتی، براساس قدرت خرید مشتریان و … را مشخص کنید.

کسب و کارهای کوچک می توانند از نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل برای ارسال پیام های مربوط به هر گروه در زمان مناسب استفاده کنند و این احتمال را افزایش می دهد که مشتریان در تماس با شما به این کارکرد علاقه مند شوند.

حتی بخش بندی کردن لیست افراد در طراحی سایت برای بازاریابی براساس صنعت یا شمول نام در سطر اول می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطبان داشته باشد. استفاده از این ترفند و شخصی سازی در هر فرصتی را مغتنم بدانید و از آن بهره مند شوید.

به جای استفاده از طراحی وب سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل به طور انحصاری به عنوان یک ابزار فروش، از آن به عنوان یک رسانه برای مشتریان خود و ایجاد وفاداری مشتری استفاده کنید. البته هدف نهایی شما تبلیغ و فروش محصول است.

اما برای نتایج بهتر برنامه طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل، تمرکز خود را بر افزایش تعامل با مشتریان به جای بمباران محتوای تبلیغاتی قرار دهید ( با ارائه اطلاعات مفید و کاربردی، نه لزوما اطلاعات محصولات و یا سرویس های خود). در پایان، مشتریانی که با شما ارتباط بیشتری دارند، بیشتر تمایل پیدا می کنند که ایمیل های دریافتی از جانب شما را باز کرده و بخوانند.

متن قبل: طراحی سایت برای بازاریابی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: