مراحل برندسازی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

در این متن به بررسی مراحل برندسازی در طراحی سایت و نحوه تاثیر هر یک بر برندسازی آنلاین اشاره می شود. پیش از این عنوان شد که داشتن استراتژی برندسازی در طراحی وب سایت که به درستی تعریف شده باشد، باعث دستیابی به اهداف آنلاین می شود که آگاهی از برند را تقویت می کند.

شرکت ها و سازمان ها نیازمند برقراری ارتباط با سهامداران خود در مورد مسائل مختلف و آگاه ساختن مخاطبان از محصولات و خدماتشان هستند. یکی از موثرترین مسیرهای استراتژیک، استراتژی آنلاین برندسازی در طراحی سایت است.

شناسایی دلایل وجود وب سایت و محتوای آن اولین گام در فرآیند برندسازی در طراحی وب سایت است. اهداف تعیین شده در ابتدای پروژه، تمام تصمیمات آتی از ساختار سایت و نامگذاری برند را در منوهای طراحی بصری شکل می دهد.

تعریف مقیاس پروژه گام مهمی از استراتژی محسوب می شود. با ایجاد یک طرح برندسازی در طراحی سایت در محدوده تعیین شده می توان فعالیت های آنلاین را مشخص کرد و همراه با زمان بندی خاص شما قادر خواهید بود که به طور واضحی انتظارات شرکت را برآورده سازید.

استفاده از نمودار گانت می تواند پروژه برندسازی در طراحی سایت را در مقاطع زمانی متفاوت تعیین کند و وظایف مربوط به هر فعالیت و تاریخ شروع و پایان آن مشخص خواهد شد.

  • چارچوب ها و معماری سایت برای برندسازی

معماری سایت شامل نقشه سایت و چارچوب صفحات است. ایجاد نقشه سایت تضمین می کند که شما کلیه صفحات کلیدی را در نظر گرفته اید و روابط میان صفحات با استفاده از منوهای اصلی تعیین شده اند و ناوبری کلی ساختار یافته است.

هرچند چارچوب ها هیچ عنصر واقعی برندسازی در طراحی سایت را نشان نمی دهند، با اینحال راهنمایی برای تعریف سلسله مراتب محتوا در صفحه را ارائه می دهند.

متن قبلی : استراتژی برندسازی در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: