نمونه کار در طراحی سایت5
نوشته شده توسط : hiwebex

در صورتی که انتخاب خود برای نمونه کار در طراحی سایت را محدود کنید، بینندگان تنها بهترین تصاویر را می بینند و اگر علاقه مند به دیدن تصاویر بیشتری باشند، می توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

محدود کردن انتخاب های نمونه کار در طراحی سایت شما سبب می شود که نمونه کارهایتان بیشتر مشخص شده و سازمان یافته تر باشند. اگر می خواهید از یک مجموعه بزرگ از تمام عکس های نمونه کار در طراحی سایت خود را منتشر کنید، از سرویس هایی مانند   Flickr و Pinterest  و Instagram استفاده کنید.

با استفاده از تکنولوژی روز، بدون توجه به اینکه چقدر سعی می کنید از تصاویر نمونه کار در طراحی سایت خود محافظت کنید، افراد به سادگی می توانند یک نسخه را سرقت کنند. می توانید کلیک راست را در صفحه غیرفعال کنید یا تمام تصاویر نمونه کار در طراحی سایت خود را به عنوان تصویر پیش زمینه قرار دهید.

تنها راه مناسب برای محافظت از عکس ها اینست که آنها را نشانه دار watermarks سازید تا روی آنها نشانه ای نمایش داده شود. با جاسازی علامت ها در در JPG، اگر افراد کار شما را سرقت کنند، نشانه گذاری همیشه در عکس ها وجود خواهد داشت. هرچه نشانه نمونه کار در وب سایت بزرگتر باشد، به سختی می توان از شر آن خلاص شد.

دو مورد منفی برای استفاده از نشانه گذاری watermarks نمونه کار در طراحی سایت وجود دارد:

  • برای اضافه کردن علامت ها، پردازش تصاویر به صورت دسته ای زمان زیادی نیاز دارد.
  • تصاویر در نمونه کارهای شما به همان میزانی که خوب به نظر می رسیدند نخواهند بود. هر کسی ترجیح می دهد یک تصویر را بدون علامت گذاری ببیند.

افراد زیادی از این علامت گذاری استفاده نمی کنند، اما اگر نگران افرادی باشید که تصاویر نمونه شما را سرقت کنند ممکن است برنامه ای برای این کار در نظر داشته باشید.

متن قبلی: نمونه کارها در طراحی سایت4

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: