نمونه کارها در طراحی سایت4
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که عنوان شد با ارائه درست نمونه کارها در طراحی سایت، هنگامی که شما جمعیت خاصی را به عنوان هدف قرار می دهید به احتمال زیاد آنها در نزدیکی شما هستند.

  • همه چیز در اینترنت با قیمت مشخص عرضه می شود. برای مشاهده نمونه کارها با وضوح بالا باید کاربران صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند.
  • اگر عکاسی برای هر نوع ورزش، تجارت، طبیعت و پرتره انجام می دهید، سعی کنید نمونه کارها در طراحی سایت خود را بر پیش زمینه سیاه و سپس سفید ببینید و پس از آن تصمیم بگیرید که کدامیک برای شما مناسب ترند.
  • از یک منطقه بزرگ برای نمایش استفاده کنید.

حال که قرار است برای نمونه کارها در طراحی سایت از تصاویر با وضوح بالا استفاده کنید، چرا از یک منطقه بزرگ برای مشاهده استفاده نکنید؟ بسیاری از کاربران از تبلت و تلفن های هوشمند استفاده می کنند و شما می توانید نمونه کارهای خود را با توجه به اندازه دستگاه آنها تغییر دهید.

استفاده از طراحی سایت ریسپانسیو امروزه به یکی از ملزومات وب سایت ها تبدیل شده است. در صورتی که کاربران از رزولوشن کمتر از حد معمول در دستگاه هایشان دارند باید سایت خود را بر اساس آن تنظیم کنید. اگر کاربری یک صفحه بزرگتر داشته باشد، با قرار دادن تصاویر بزرگتر از نمونه کارها در طراحی سایت، طرح خود را سازگار کنید. با استفاده از طراحی سایت ریسپانسیو برای نمونه کارها در طراحی سایت می توانید رضایت کاربر را به میزان بیشتری جلب کنید.

اگر چه ممکن است مجموعه ای از تصاویری را که می خواهید در مجموعه نمونه کارها در طراحی سایت خود به اشتراک بگذارید در اختیار داشته باشید، سعی کنید انتخاب خود را به اجزای قوی تری محدود سازید. استفاده از تصاویر بیش از حد در هر صفحه می تواند باعث شود سرعت بارگذاری صفحات را افزایش دهد و کاربران به دنبال گزینه های مناسب تری خواهند بود.

متن قبلی: نمونه کارها در طراحی سایت3

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: