نمونه کارها در طراحی سایت3
نوشته شده توسط : hiwebex

باید سوالاتی در مورد نمونه کارها در طراحی سایت مطرح کرده و پاسخ مناسبی برای هریک داشته باشید. چگونه می توانم عکس های بیشتری به طرح اضافه کنم بدون اینکه نیاز به تغییر در طرح اولیه داشته باشم؟ افزودن یک صفحه جدید گزینه مناسب تری برای ارائه نمونه کارها در طراحی سایت خواهد بود؟ آیا می توانم تنها تعداد مشخصی تصویر را به طور همزمان در صفحه نمایش دهم؟

نمونه کارها در طراحی سایت را با استفاده از دسته ها یا صفحات جدا کنید. صفحه بندی طرح را به زیبایی نشان خواهد داد، تنها باید اینکار به درستی انجام شود. اگر تعداد تصاویر بیش از 12 تا در هر صفحه باشد می توانید از صفحه بندی استفاده کنید.

  • سعی کنید کنتراست یا تضاد را بالا نگه دارید

بسته به نوع سبک عکاسی، تصاویر زمانی که آنها را در پیش زمینه سیاه رنگ می بینیم معمولا بهتر به نظر می رسند. این به طور معمول به این دلیل است که کنتراست بیشتری با رنگ سفید ایجاد می شود. کنتراست نمونه کارها در طراحی سایت کمک می کند تا رنگ عکس بیشتر به چشم بیاید و به نوبه خود باعث می شود که تصویر واضح تر و خیره کننده تر شود.

هنگام  طراحی یک سایه با طیف رنگ تیره، معمولا استفاده از چراغ های رنگی ایده ای مناسب است. چنین بخشی می تواند لوگوی شما یا منوی سایت باشد. استفاده از رنگ سیاه و سفید در نمونه کارها در طراحی سایت می تواند بسیار موثر باشد، اما افزودن رنگ می تواند به ایجاد هویت و شخصیت سایت کمک کند.

  • تنها از تصاویر با وضوح بالا برای نمونه کارها در طراحی سایت استفاده کنید

زمانی که یک مشتری بالقوه نمونه کارهای شما را مشاهده می کند، انتظار دارد که تصاویر و عکس هایی با وضوح بالا و حرفه در سایت به چشم بخورد. باید انتظارات کاربران را برآورده کنید. مخاطبان به دنبال نمونه کارها در طراحی سایت با کیفیت هستند و همچنین عکس ها باید برای پهنای باند متناسب بهینه سازی شده باشد.

متن قبلی: نمونه کارها در طراحی سایت2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: