نمونه کارها در طراحی سایت2
نوشته شده توسط : hiwebex

برای بهترین شکل نمایش نمونه کارها در طراحی سایت باید نکاتی را رعایت کنید که در این متن به برخی از این موارد اشاره می شود.

  • طرح بندی کار خود را برای نمونه کارها در طراحی سایت مشخص کنید

طرح بندی قبل از اینکه حتی موس را لمس کنید، یک شیوه معمول میان طراحان وب است و باید در مورد نمونه کارهای شما نیز چنین اصلی رعایت شود.

طرح بندی به طور خاص جمعیت شناسی را هدف قرار می دهد و شامل رنگ ها، طرح، منوها، آیکون ها، تایپوگرافی، و در واقع همه چیز برای ارائه مناسب نمونه کارها در طراحی سایت می شود. اگر ایده خود برای نمونه کارها در طراحی سایت در حالی که تازه در ذهنتان است طراحی کنید، مسیر آن را از دست نخواهید داد و در ادامه مسیر از آن استفاده خواهید کرد. این راه آسانی برای پیروی از طرح اولیه است.

با این وجود به یاد داشته باشید که اگر بخواهید بهترین نمونه کارها در طراحی سایت را به جا گذارید می توانید به بیش از آنچه در برنامه اولیه آمده است عمل کنید. اگر فکر می کنید استفاده از سه تصویر کوچک به جای دوتا در نمونه کارها در طراحی سایت بهتر است همین کار را انجام دهید. سعی کنید تا جای ممکن به برنامه طرح اولیه پایبند باشید.

  • افزودن پشتیبان برای محتوای پویا

هنگام طراحی سایت خود به یاد داشته باشید از محتوای دینامیک پشتیبانی کنید. تصور کنید می خواهید برای خوراک فلیکر  Flickr feed از نمونه کارها در طراحی سایت استفاده کنید. در اینصورت باید مطمئن شوید که تعداد 12 عکس می تواند مناسب باشد. آیا با افزایش تعداد عکس ها به 23 یا 38 مشکلی به وجود خواهد آمد؟ آنچه که در سایت شما به چشم می رسد باید بررسی شود.

سعی کنید تعداد عکس هایی که در هر صفحه نمایش می دهید را محدود کنید، به طوری که محتوای اصلی را نمونه کارها در بر نگیرند.

متن قبلی: نمونه کارها در طراحی سایت1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: