نمونه کارها در طراحی سایت1
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده ار نمونه کارها در طراحی سایت به عنوان یکی از منابع کسب درآمد در وب سایت ها تبدیل شده است. باید سعی کنید نکاتی را در ارائه مناسب نمونه کارها در طراحی سایت رعایت کنید که باعث جذب مشتریان بیشتر در وب سایت شود.

  • جامعه هدف خود را در نظر بگیرید

نمونه کارها در طراحی سایت شما باید منعکس کننده جمعیت شناسی خاصی باشند، ممکن است شما به زوج های جوان برای مرسم عروسی خدماتی را ارائه کنید یا اینکه یک آژانس تبلیغاتی باشید. اگر نمونه کارها در طراحی سایت شما تصویر غلطی را به نمایش گذارند، هیچ یک از مشتریانی که می خواهید را جذب نخواهید کرد.

به نمونه کارها در طراحی سایت عکاسی مراسم عروسی دقت کنید؛ معمولا خیلی سفید، روشن و به سادگی قابل استفاده برای تمام قشرها هستند. چنین رویکردی برای جمعیت شناسی عکاسی مراسم عروسی مناسب است: معمولا زوج هایی جوان (گاهی اوقات خانم ها مسئول تصمیمات خاص) هستند که مراسم عروسی رویایی را به نمایش می گذارند. به طور معمول، مراسم های عروسی پر از اجزای سفید و گل های زیبا و پرتوهای آفتاب است. و تمام این المان ها باید در عکس های وب سایت شما انعکاس پیدا کند.

اگر می خواهید مشتریانی برای عروسی جذب کنید، به نمونه کارها در طراحی سایت که شبیه عروسی باشند نیاز دارید.

در عین حال، اگر در عکاسی مدلینگ مهارت دارید، این شانس را دارید که بیش از آنچه به صورت مرسوم انجام می شود جامعه هدف خود را راضی نگه دارید. باید تمام نمونه کارها در طراحی سایت خود را به گونه ای نشان دهید که منعکس کننده مهارت های خاص شما باشد.

این کار بسیار ساده به نظر می رسد، با اینحال، افراد بهترین نمونه کارهای خود را با محتوای نامناسبی در سایت پوشش می دهند که جلوه مناسبی نخواهد داشت و از مسیر هدف خود دور خواهند شد.

متن بعدی: نمونه کارها در طراحی سایت2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: