مزایای طراحی سایت مسطح
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از کاربردی ترین سبک های گرافیکی، طراحی سایت مسطح است. بزرگترین مشکلی که برای طراحی سایت مسطح با آن مواجه خواهید شد، عناصر تعاملی هستند. کاربران باید بدانند که کدام بخش از صفحه محتوای ساده و ایستا دارد، و کدام قسمت ها قابل کلیک کردن و کشیدن هستند. طراحی سایت مسطح همچنان می تواند از سایه های نور و اثرات لبه ها برای چنین تعاملی استفاده کند.

  • سادگی بهترین رویکرد ارائه محتواست.

بسیاری از برنامه های کاربردی و سرویس های نا امن وب ابزارهای بسیار متمرکز و با ویژگی های بسیار محدود را ارائه می دهند. در حالی که توسعه دهندگان نرم افزار تمایل دارند بارگذاری محصولات را با ویژگی های برجسته نشان دهند، استفاده از برنامه های متمرکز و سادگی از ویژگی های بارز سبک طراحی سایت مسطح محسوب می شود. برنامه های ساده به معنای رابط های ساده تر هستند.

زمانی که دستگاه های جدید و فن آوری روز وارد بازار می شوند، افراد با قابلیت ها و نحوه تعامل با آنها آشنا شده و علاقه مند می شوند. استفاده از رسانه، صدا و یا ویدئو احتمالا از جمله فعالیت هایی است که کاربران بیشتر در دستگاه ها تجربه می کنند و مورد استفاده قرار می دهند.

  • رابط کاربری ساده

انتخاب طراحی سایت مسطح می تواند باعث شود که همه عناصر و تصاویر به راحتی قابل استفاده باشند. رابط کاربری ساده با رنگ های جالب و انتخاب تایپوگرافی برای بازدیدکنندگان جذاب است.

با این حال، برخی از افراد معتقدند که سبک طراحی سایت مسطح کمی ساده است. مشکل در انتقال یک پیام تصویری پیچیده در طراحی مسطح دشوار است. همچنین، ابزار ساده ی رابط کاربری آن کمک می کند تا برخی کاربران وب سایت از آن ناراضی باشند. از نظر کاربران، سادگی بیش از حد در طراحی رابط کاربری چندان پذیرفته شده نیست.

متن قبلی: سبک طراحی سایت مسطح (فلت)

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: