سبک طراحی سایت مسطح (فلت)
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده از سبک طراحی سایت مسطح، فلت یا تخت Flat در طراحی رابط نرم افزاری و برنامه ها نسبتا رایج است. ایجاد یک طرح مینیمال به طور شگفت آوری چالش برانگیز است. در این متن به ویژگی های طراحی سایت مسطح و تاثیر آن بر طراحی رابط به طور کلی می پردازیم.

محبوبیت کاربرد طراحی سایت مسطح

استفاده از ترکیبی از رنگ های روشن و تایپوگرافی عجیب و نامتعارف راه را برای رابط های منحصر به فرد طراحی سایت مسطح هموار ساخته است. مینیمالیسم بخش بزرگی از این ایده طراحی وب سایت را در بر می گیرد. این سبک از طراحی گرافیک سایت از محبوبیت زیادی برخوردار است و مفهومی درخشان را تداعی می کند، زیرا تنها بر محتوا تمرکز دارد.

کاربرد سبک طراحی سایت مسطح در هر پروژه ای امکان پذیر است. پوسته های وب سایت تخت باید به طور انحصاری تنها زمانی استفاده شوند که اجزای مختلف به هم متصل می شوند. در غیر اینصورت ممکن است رویکرد مینیمالیستی طراحی سایت مسطح را به یک وب سایت پیچیده تحمیل کنید. استفاده از سبک طراحی سایت مسطح می تواند ساده، جذاب و باشکوه و عالی به نظر برسد و به جذب مشتریان در طی زمان کمک کند.

در این روش طراحی گرافیکی، بسیاری از بافت های پیچیده، الگوها، سایه ها، حباب ها، سطوح شیب دار و اجزای درخشان برای ایجاد تمرکز کاربران حذف می شود. دکمه های مسطح همچنان قابل مشاهده هستند و برگه های ورودی همچنان قابل ویرایش هستند. طرح های وب سایت مسطح همچنان تعاملی هستند اما با گرافیک ساده تر تصحیح شده اند.

استفاده از وب سایت های ریسپانسیو، اختلاف میان دستگاه های دسکتاپ و تلفن های همراه را کم کرده است و UI تخت، فاصله میان این دو را با سادگی طرح کاهش داده است. در متن های بعد در مورد این سبک طراحی گرافیکی توضیحات بیشتری عنوان خواهد شد.

متن قبل: جلوه های طراحی سایت مسطح

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: