رنگ ها در طراحی سایت به صورت مسطح
نوشته شده توسط : hiwebex

رنگ ها در طراحی سایت به صورت مسطح کمی متفاوت تر از روش های دیگری که برای طراحی سایت استفاده می شود می باشد. استفاده از رنگ ها در طراحی سایت به صورت مسطح شامل یک سری محدودیت هاست که همین محدودیت ها در ریبایی بیشتر سایت تاثیر زیادی می گذارند.

استفاده رنگ ها در طراحی سایت به صورت مسطح چگونه است ؟

همانطور که میدانید رنگ ها در طراحی سایت به صورت مسطح نقش اساسی در ظاهر اینگونه سایت ها دارند. این سبک ار طراحی از عناصر بصری ویژه ای مانند سایه و بعد دادن استفاده نمیکند، و به همین دلیل به شدت وابسته به رنگ ها می باشد. در استفاده ار رنگ ها در طراحی سایت به صورت مسطح هیچگاه از رنگ ها به صورت گرادیانت ایتفاده نمی شود و تمامی رنگ ها به صورت ساده و شارپ هستند.

رنگ ها در طراحی سایت به صورت مسطح به شکلی رنگین کمان مانند استفاده میشوند و قوانین سابق در مورد استفاده از رنگ ها و همخوانی آنها با یکدیگر رعایت نخواهد شد. در طراحی سایت فلت بیشتر طراحان از رنگ های براق استفاده می کنند. این نوع رنگ ها در این سبک بسیار پر کاربرد هستند. دلیل استفاده ا اینگونه رنگ ها در طراحی سایت به صورت مسطح بخوبی نمایان بودن آنها بر روی پس رمینه روشن و البته القای حسی خاص به کاربر می باشد.

رنگ ها در طراحی سایت به صورت مسطح شفاف بودن و نمایان بودن زیاد آنها بسیار با اهمیت می باشد. با این حال یکی از روش هایی که میتواند بسیار به شما برای طراحی سایت به این شیوه کمک کند در نظر گرفتن روان شناسی رنگ ها در انتخاب آن ها می باشد. به یاد داشته باشید که دانستن معنای رنگ ها در کنار استفاده ی درست آنها باعث می شود تا در طراحی سایت خود به روش مسطح بسیار موفق باشید.

متن قبل: ویژگی های طراحی مسطح در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: