اهمیت TRADEMARK در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی اهمیت TRADEMARK در طراحی سایت فروشگاهی بسیار قابل فهم تر شده است. دانستن اهمیت TRADEMARK در طراحی سایت فروشگاهی به لحاظ پیشگیری از بسیاری مشکلات احتمالی ای که در یک سایت فروشگاهی ممکن است به وجود بیاید بسیار حائز اهمیت می باشد.

اهمیت TRADEMARK در طراحی سایت فروشگاهی

ممکن است بسیاری از صاحبان کسب و کار به اهمیت TRADEMARK در طراحی سایت فروشگاهی اعتقادی نداشته باشند. این موضوع بسیار مهم می باشد و اهمیت ندادن به آن میتواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در آینده شود. پیشنهاد می شود که از حداقل از سمبل نشان تجاری ثبت نشده (™) در کنار لوگو و محصولات خود استفاده کنید.

با این حال برای نشان های تجاری ثبت شده اهمیت TRADEMARK در طراحی سایت فروشگاهی به صورت زیر است :

  • پتانسیل رشد: یکی از موارد اهمیت TRADEMARK در طراحی سایت فروشگاهی این است که فروشگاه شما ممکن است که در ابتدا کوچک باشد، ولی میتواند در آینده رشد بسیاری کرده و یزرگ شود. حال استفاده از یک نشان تجاری ثبت شده (®) به کسب اعتبار در این راه به شما کمک شایانی خواهد کرد.
  • جلوگیری از کپی برداری: یکی از مهمترین موارد در اهمیت TRADEMARK در طراحی سایت فروشگاهی جلوگیری کردن آن از کپی برداری محصولات و محتوای سایت شما می باشد. در صورتی که این کار انجام شود شما می توانید به راحتی از متخلف شکایت کنید.
  • کسب اعتبار: یکی دیگر از موارد اهمیت TRADEMARK در طراحی سایت فروشگاهی کسب اعتبار می باشد. به طور مثال اگر شما به دنبال سرمایه گذاری در آینده و یا گرفتن وام هستید، داشتن نشان تجاری برای شما یک امتیاز محسوب می شود. یا به طور مثال اگر روزی بخواهید سایت فروشگاهی خود را بفروشید، وجود نشان تجاری شما باز هم به عنوان یک امتیاز به شمار می رود.

متن قبل: استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: