استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت برای جلوگیری از بسیاری سو استفاده ها و کپی برداری ها از سایت واجب می باشد. در این مقاله قصد داریم طریقه ی ساخت و استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت را به صورت مختصر برای شما توضیح دهیم.

استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت چگونه باید صورت بگیرد ؟

برای استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت باید سعی کنید به صورت گرافیکی در بیشتر المان های گرافیکی سایت خود از آن استفاده کنید. دقت کنید که از نشان تجاری در المان های گرافیکی ای استفاده کنید که احتمال بازدید بیشتری را دارند و در استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت به صورت بسیار زیاد خودداری کنید.

چگونه یک نشان تجاری بسازیم ؟

دقت کنید که برای استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت خود باید در طراحی نشان خود بسیار حساسیت به خرج دهید. یادتان باشد که این علامت نشان دهنده ی کسب و کار شما به صورت کلی می باشد.

  • انتخاب یک نشان واجد شرایط: قبل از استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت توجه داشته باشید که نشان تجاری شما شرایط لازم را بسته به منظقه ی زندگی شما را داشته باشد. در کشور های مختلف این قوانین متفاوت است و باید دقت کنید که از آنها پیروی کنید.
  • یکتا بودن: در ساخت نام تجاری خود دقت کنید که نام شما نباید یاد آور یک شرکت یا نهاد دیگری باشد. علاوه بر آن استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت برای نشان دادن یکتا بودن و تک بودن شما است. بنابراین باید دقت کنید که به هیچ عنوان از نشان تجاری ای که از یک نهاد دیگر گرفته شده باشد یا قبلا وجود داشته استفاده کنید.

در نهایت اگر نشانتان ثبت نشده است حتما از علامت (™) در فوتر سایت خود، محصولات و لوگوی خود استفاده کنید. برای ثبت نشان خود هم باید اول از طریق سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت آنلاین فرم درخواست خود را تکمیل کنید.

متن قبل: Trade Mark در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت: ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: