Trade Mark در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار از مفهوم trade mark در طراحی سایت بی خبر هستند. در این مقاله قصد داریم به مفهوم trade mark در طراحی سایت به صورت کلی و البته مختصر بپردازیم.

مفهوم Trade Mark در طراحی سایت چیست ؟

نشان تجاری درواقع یک علامت مشخص است که می تواند حاوی کلمه، نام و یا یک سمبل و حتی ترکیبی از آن ها باشد. نشان تجاری عامل اصلی ایجاد تمایز کسب و کار شما با دیگران می شود. به طور کلی 2 نوع نشان تجاری وجود دارد. نشان تجاری ثبت شده و نسان تجاری ثبت نشده. بدیهی است که مفهوم trade mark در طراحی سایت به صورت ثبت شده به عنوان لوگو نیز شناخته می شود.

اما trade mark در طراحی سایت به صورت ثبت نشده کمی متفاوت است. اگر نشان تجاری ای دارید که ثبت نشده، فقط با اضافه کردن علامت TM به آن، میتوان از آن در همه جا استفاده کرد. این نشان باید به صورت گرافیکی در تمام اجزای سایت قرار بگیرد. با این حال مشکل اینجاست که هرکسی می تواند از این نشان استفاده کند. یعنی اگر شما نشان خاصی طراحی کرده اید و ثبت نکرده اید، هرکسی از نشان شما می تواند به همین روش استفاده کند و کسی که ثابت کند زودتر از آن نشان استفاده کرده صاحب آن نشان تجاری می شود.

برای مواردی از trade mark در طراحی سایت که ثبت شده اند از سمبل (®) برای نشان دادن ثبت بودن trade mark در طراحی سایت استفاده می شود و در صورت ایجاد هرگونه مشکل میتوان به راحتی توسط آن علیه کسی که تخلفی کرده شکایت کرد.

وجود trade mark در طراحی سایت باعث می شود که به طور کلی مالکیت خود را بر تک تک اجزای سایت خود نشان دهید. همچنین یک نشان تجاری ثبت شده می تواند در سطح جهانی رشد کند.

متن بعد: استفاده از نشان تجاری در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: