RSS در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

حتما تا حالا نام RSS در طراحی سایت را شنیده اید. RSS مخفف REALLY SIMPLE SYNDICATION است. در ادامه قصد داریم درمورد RSS در طراحی سایت توضیحی مختصری ارائه بدهیم.

RSS در طراحی سایت چیست ؟

RSS پدیده ای است که طی آن امکان جمع آوری اخبار و اطلاعات مختلف از سایت های مختلف محقق می شود. این به آن معناست که وجود سیستم RSS در طراحی سایت باعث می شود تا کاربر نیازی به بازدید و جستجو کردن مطالب نخواهد داست و همیشه مطالب برای او با فرمتی بسیار ساده و کارامد ارسال می شود.

یکی از ویژگی های وجود RSS در طراحی سایت سادگی و راحتی در استفاده ی آن توسط کاربران می باشد. در این تکنولوژی تمامی آپدیت های خبری و مقالات سایت های مورد نظر به سادگی به نمایش در میایند بنابراین کاربر میتواند با یک پنجره اخبار تعداد زیادی از سایت هارا بخواند. همچنین کاربر می تواند نسبت به علایق شخصی خود اخبار را طبقه بندی کند و هر سری گونه ی خاصی از اخبار و مقالاتی که مورد نظرش است را مشاهده کند.

برای استفاده از RSS در طراحی سایت نیازی به سرور قدرتمند و یا ابزار های خاص و قدرتمندی نیست. تقریبا تمامی ابزارهای ساخت سایت و وبلاگ از این قابلیت برخوردار هستند.

دقت داشته باشید که در صورتی که میخواهید از RSS در طراحی سایت خود استفاده کنید باید محتوای سایت خود را برای جذب مخاطب مرتب بروز کرده و از حجم نسبتا بالایی از محتوا استفاده کنید. دقت داشته باشید که کاربرانی که از rss استفاده میکنند روزانه رو به رشد است و بهتر است سایت شما به ادازه ای از محتوای جذاب و کاربرپسند استفاده کرده باشد که کاربر را مجاب به استفاده از سایت شما در rss خود کند. در غیر این صورت استفاده از RSS در طراحی وب سایت بازخورد چندانی نخواهد داشت .

متن بعد: نحوه استفاده از RSS در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: