انتخاب عکس در طراحی سایت2
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا تا به حال به استفاده از عکس در طراحی سایت به عنوان محتوای وب سایت فکر کرده اید؟ آیا تنها به عنوان یک افزودنی یا بخشی برای پر کردن محتوای سایت استفاده می کنید؟ آیا تمام جنبه های آن بخش خاص را در نظر گرفته اید؟ آیا قبل از اینکه از عکس در طراحی سایت استفاده کنید آن را به درستی بررسی کرده اید؟ آیا مدل های ذهنی کاربران و تاثیری که بر آنها می گذارید را در نظر گرفته اید؟ آیا عکس در طراحی سایت اطلاعات معناداری ارائه می کند یا برای هدف فعلی کاربر کمک کننده خواهد بود؟ این ها برخی از سوالاتی هستند که باید قبل از استفاده از یک عکس در طراحی وب سایت به آنها پاسخ دهید.

عکس در طراحی سایت هرگز نباید تنها برای پرنشاط کردن صفحه وب مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از طراحان سایت تنها یک عکس در طراحی وب سایت را بر صفحه وب قرار می دهند که در آن از برخی اعلان ها یا دعوت به همکاری را به نمایش می گذارند. در بسیاری از موارد عکس مورد ارزیابی درستی قرار نمی گیرد و طراح تنها به دنبال پیروی از روال معمول در طراحی وب سایت است. باید ارزیابی درستی از عکس در طراحی سایت پیش از کاربرد آنها در سایت انجام شود.

انتخاب کامل و بی نقص عکس در طراحی سایت

در تصمیم گیری برای انتخاب عکس در طراحی وب سایت باید به چند مورد توجه کنید. کیفیت، اندازه، ترکیب و قرار گرفتن در معرض توجه کاربران از ارزیابی های اساسی عکس به حساب می آیند. کیفیت با توجه به رزولوشن مناسب، اندازه تصویر، و ترجیحا جهت گیری مناسب در سایت، ترکیب موثر و بریدن بخش های اضافی عکس برای جلب توجه و استفاده از سوژه های مناسب در عکس در طراحی سایت از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید.

هنگامی که این موارد را رعایت کنید، تست اولیه استفاده از عکس را به درستی پشت سر گذاشته اید و می توانید گزینه های مورد نظر خود را بررسی کنید.

متن قبل: انتخاب عکس در طراحی سایت1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: