انتخاب عکس در طراحی سایت1
نوشته شده توسط : hiwebex

انواع تصاویر و عکس در طراحی سایت توجه ما را به خود جلب می کنند و هنگامی که با آنها مواجه می شویم به آنها واکنش نشان می دهیم. بنابراین، عکس در طراحی سایت بخش مهمی از هر وب سایت است که در طراحی سایت به آن پرداخته می شود. انواع عکس در طراحی سایت نقش مهمی در تعیین اولین تصور ما ایفا می کنند و همچنین می توانند به ما در مورد سایت بگویند و می توانند عامل مهمی در کسب اعتماد کاربران باشند.

هنگامی که از عکس در طراحی سایت به درستی استفاده شود، بسیار موثر خواهند بود و می توانند پیام های مورد نظر را به سرعت به مخاطبان ارسال کنند. با این حال، استفاده از عکس های نامناسب می تواند بر تجربه کاربر تاثیر نامناسب داشته باشد. چگونه می توانیم عکس های مناسبی برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

استفاده از عکس در طراحی سایت

همانطور که طراحان در مورد سایر جنیه های وب سایت از جمله محتوا، رنگ، تایپوگرافی، سلسله مراتب، معماری اطلاعات و جزئیات دیگر دقت ویژه ای دارند، عکس در طراحی سایت نیز از نظر قابلیت استفاده و تجربه کلی کاربران در سایت اهمیت دارند. کار با عکس در طراحی سایت از مواردی است که طراحان باید آن را درک کرده و به طور موثری از آنها استفاده کنند.

جلب توجه کاربران با استفاده از عکس بزرگ در وب سایت

افراد بر اساس تجربیات گذشته و انتظارات خود صفحه نمایش را اسکن می کنند. بیشترین مکانی که توجه کاربران در وب سایت های انگلیسی زبان قسمت بالا و سمت چپ صفحه وب برای کاربران به شمار می رود. هرچند این مسئله به الگوهای خواندن در زبان ها و فرهنگ های متفاوت بستگی دارد. اگر از یک عکس بزرگ در صفحه استفاده کنید، فورا توجه کاربران را به آن جلب کرده و می توانید آنها را از تمایل معمول به توجه به نقطه ای خاص دور کنید.

متن بعد: انتخاب عکس در طراحی سایت2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: