کپچای گوگل در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

با ظهور انواع مختلف کپچا در دنیای امروز، بازهم گوگل در این مورد نیز پیشتاز بوده است. کپچای گوگل در طراحی سایت بهترین و راحت ترین گزینه می باشد. در ادامه توضیح مختصری درباره کپچای گوگل در طراحی سایت می دهیم.

کپچای گوگل در طراحی سایت چیست ؟

کپچای گوگل نسخه ای بهبود یافته از کپچا را با عنوان noCAPTCHA reCATPTCHA معرفی کرد. معمولا کپچا های قدیمی که از آنها استفاده می کردیم حاوی یک سری حروف بهم ریخته بود که شناسایی آنها در بیشتر مواقع سخت و وقت گیر بود. علاوه بر آن طی تحقیقات مشخص شد که امروزه می توان به ماشین ها یاد داد که کپچاهای قدیمی را با 99.8 درصد دقت حدس بزنند.

کپچای گوگل در طراحی سایت تمامی این مشکلات را حل کرده است. به شکلی که کافی است یک چک باکس که در کنارش نوشته شده من روبات نیستم را تیک بزنید. در هنگام کلیک کردن بر روی آن چک باکس، کپچای گوگل بر طبق الگوریتم هایی که به آن آموزش داده شده است رفتار شما را می سنجد. مثلا تیک زدن چک باکس داخل کپچای گوگل در طراحی سایت توسط یک انسان بسیار متفاوت تر از یک روبات است. در این باره مثلا انسان در حرکت دادن موس بسیار آزادانه عمل می کند و روبات معمولا از نوع حرکتی خاص و قابل محسوسی استفاده می کند.

در ادامه اگر کپچای گوگل در طراحی سایت شما وجود داشته باشد و کاربری از آن استفاده کند و صحت انسان بودن برای کپچای گوگل مشخص شود که مراحل تمام می شود و اگر مخالف این برای گوگل تعریف شود، کپچای گوگل بلافاصله برای ادامه ی کار یک کپچای قدیمی برای حل کردن به کاربر می دهد.

کپچای گوگل در طراحی سایت صحت انسان بودن شما را بسیار بهتر و دقیق تر نسبت به انواع دیگر کپچا تشخیص می دهد. استفاده از کپچای گوگل در طراحی سایت  بسیار ساده است و تنها نیاز به چند خط کد ساده دارد.

متن قبل: انواع کپچا در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: