انتخاب رنگ برای طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

انتخاب رنگ برای طراحی سایت تنها منحصر به انتخاب رنگ هایی که دوست دارید، نیست – رنگ ها باید وب سایت و برند کسب و کار را تقویت کنند. با در نظر گرفتن ترکیب رنگ به عنوان یک علم و به عنوان هنر، ترکیب رنگ صحیح برای طراحی وب سایت شما می تواند حاصل شود.

رنگ برای طراحی سایت یک ابزار قدرتمند در ساخت موفق آن است. رنگ برای به گسترش کسب و کار شما مفید بوده و به طور مثبت برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از رنگ برای طراحی سایت و کمک بیشتر به طراحی وب، با طراحان وب سایت و طراحان گرافیک ما تماس بگیرید.

اهمیت انتخاب رنگ برای طراحی سایت

انتخاب یک ترکیب مناسب رنگ برای طراحی سایت یکی از مهم ترین عناصر در ایجاد یک وب سایت موفق است. روانشناسان نشان داده اند که افراد در یک سطح ناخودآگاه به رنگ تصویر حساس هستند و بیش از 60٪ پذیرش یا رد یک وب سایت به این واقعیت وابسته است.

انتخاب رنگ برای طراحی سایت توانایی ایجاد تاثیر مثبتی بر مخاطبان دارد و باعث می شود که بازدیدکننده زمان بیشتری در سایت به جستجوی اطلاعات بپردازد. هر چه بازدید کننده بیشتر در سایت باقی بماند، شانس انگیزش او را برای اقدام در مورد هدف وب سایت بیشتر خواهد بود. در اینجا مواردی که در تعیین رنگ هایی که می توانند بازدیدکنندگان سایت شما را به نحو مثبت تحت تاثیر قرار دهند مهم است.

تمرکز بر مخاطب هدف برای انتخاب رنگ برای طراحی سایت

هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ مناسب برای یک وب سایت، باید توجه به مخاطبان مورد توجه قرار گیرد. رنگ مورد استفاده برای محصولاتی که بر روی افراد سالخورده ارائه می شود ممکن است با رده سنی نوجوانان یا نسل های جوان یکسان نباشد.

همچنین استفاده بیش از حد از رنگ های خیره کننده مانند قرمز، زرد، آبی و غیره باعث خستگی چشم می شود و می تواند بازدید کننده را از دیدن سایت منصرف کند.

متن بعد: ابزار رنگ در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: