کاربرد تصویر در طراحی سایت 4
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که در متن های قبلی با عنوان کاربرد تصویر در طراحی سایت اشاره کردیم یکی از عوامل تعیین کننده جذب مشتریان در وب سایت ها استفاده از عکس ها و تصویر مرتبط در سایت است. به برخی از مولفه های تعیین کننده برای جذابیت بصری در وب سایت ها اشاره شد که در ادامه نیز به برخی عوامل تاثیرگذار برای بهبود ارائه تصویر در طراحی سایت اشاره می شود.

تجربه کاربرد تصویر در طراحی سایت در یکی از فروشگاه های آنلاین نشان داد که یک تغییر جزئی در نرخ فروش تاثیر فراوانی داشته است. به جای نشان دادن عکس های کوچکی از محصولات، از عکس های هنرمندان و سازندگان این محصولات استفاده شد. بازدیدکنندگان با دیدن افرادی مانند خودشان به فروشگاه اعتماد کرده و خرید اینترنتی را انجام دادند.

عرض و ارتفاع تصویر در طراحی سایت

آخرین جنبه فنی تصویر در طراحی سایت که در مورد آن صحبت می کنیم اشاره به عرض و ارتفاع یک تصویر در نشانه گذاری HTML است. یک صفحه وب همیشه ابتدا متن را بارگذاری می کند، سپس تصاویر را بارگذاری می شوند.

اما به این دلیل، تا زمانی که کل تصویر در طراحی سایت به طور کامل بارگذاری شود، موقعیت آن با علامت کوچک سوال در آیکون مشخص می شود. در حالی که تصویر در حال بارگذاری است، این تصویر کوچک به اندازه تصویر کامل گسترش می یابد که تغییرات ایجاد شده باعث جابجایی متن در صفحه وب می شود.

با اعلام ارتفاع و عرض یک تصویر در نشانه گذاری HTML، می توانید مطمئن شوید که ریز عکس ها، از همان ابتدا در اندازه کامل تصویر در طراحی سایت ظاهر می شود.

اگر می خواهید یک وب سایت موفق داشته باشید، به خصوص اگر هدف شما تغییر در طراحی سایت باشد، کاربرد تصاویر راه حلی بسیار مهم است. همانطور که قبلا ذکر شد، بازدیدکنندگان تصاویر نامناسب را نادیده می گیرند. با این حال، اگر شما موفق به پیدا کردن تصاویر مناسب و قرار دادن آنها در مکان های مناسب شوید، می توانند شگفتی بیافرینند.

همچنین مهم است بدانید که تصاویر همیشه راه حلی برای مشکلات وب سایت شما نیستند. گاهی اوقات وب سایت شما نباید هیچ تصویری داشته باشد.

متن قبل: کاربرد تصویر در طراحی سایت 3

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: