کاربرد تصویر در طراحی سایت 3
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی ها در مورد تصویر در طراحی سایت نشان داده اند که تمرکز افراد به سادگی می تواند تحت تاثیر تغییرات جزئی تصویر قرار گیرد. علاوه بر تصاویر با کیفیت و وضوح بالا و همین طور تصاویر مرتبط با محتوا، جهت نگاه مدل نمایش داده شده برای تبلیغ و ارائه اطلاعات به وسیله تصویر در طراحی سایت دارای اهمیت است.

هدایت کاربران با استفاده از تصویر در طراحی سایت

کاربران در وب سایت تمایل دارند به چهره اشخاص در عکسها و تصاویر نگاه کنند. در صورتی که تصویر به متن آگهی نگاه کند، نه تنها افراد بیشتر بر متن متمرکز می شوند، بلکه می توانند توجه بیشتری به برند و حتی متن کوچک در زیر آن تصویر در طراحی سایت داشته باشند. برای تمام کسب و کارها بسیار مهم است که با چنین رویکردی در استفاده از تصویر در طراحی سایت، افزایش در فروش را عاید خود کنند.

چشم کاربران را می توان به سمت پیام های کلیدی یا عناصر در ارائه یا تبلیغ هدایت کرد. از آنجا که بسیاری از آگهی ها از مدل های زیبا برای تصویر درطراحی سایت استفاده می کنند، چنین عکس هایی تمرکز کاربران را به جای برند محصول بر مدل ها متمرکز می کنند.

تصویر در طراحی سایت نه تنها می توانند تمرکز کاربر را هدایت کنند، بلکه تنها با چند ثانیه توضیح در مورد محصول، بهتر از کلمات می توانند آن را توصیف کنند.

اعتماد کلید موفقیت است. در صورتی که شما یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، باید به خاطر داشته باشید که اعتماد کلیدی اساسی است. در صورتی که فروشنده به فروشگاه اعتماد نداشته باشد، حتی سوزنی را به صورت اینترنتی خریداری نخواهد کرد.

دلیل اینکه سایت های فروش آنلاین مانند آمازون و eBay در سراسر دنیا تا این حد محبوب هستند اینست که آنها علاوه بر اینکه از مارک های برتر در تمام کشورها استفاده می کنند و تضمین های متفاوت پول و کارت های اعتباری را ارائه می دهند، دارای ویژگی های مختلف امنیتی هستند. خریداران به آنها اعتماد دارند و مطمئن هستند در صورتی که فروشنده قصد فروش محصول مشخصی را نداشته باشد، این شرکت خرید آنها را تضمین خواهد کرد.

متن قبل: کاربرد تصویر در طراحی سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: