کاربرد تصویر در طراحی سایت 2
نوشته شده توسط : hiwebex

در سلسله مطالبی که در مورد کاربرد تصویر در طراحی سایت ذکر شد، به اصول اولیه و اهمیت تصویر در طراحی سایت پرداخته شد. در این بخش نیز به برخی از بایدها و نبایدهای استفاده از تصویر در طراحی سایت اشاره می شود.

اگر شما مالک یک شرکت هستید، ایده بسیار خوبی است که زمان صحبت در مورد افراد از تصاویر واقعی استفاده کنید. این تماس شخصی به یک شرکت بی روح جان می بخشد و افراد واقعا به آن علاقه مند هستند. افراد واقعا می خواهند بدانند (یا حداقل ببینند) چه افرادی در این شرکت فعالیت مشغولند.

بهتر است از عکس های واقعی به عنوان تصویر در طراحی سایت استفاده کنید و با یک عکاس حرفه ای همکاری کنید، چنین رویکردی بهتر از نمایش سهام شرکت و محتوای مربوط به بازار سهام است. در این صورت ممکن است هزینه ای بر شما تحمیل شود، اما این تصویر در طراحی سایت به وب سایت شرکت شما ارزش زیادی خواهد بخشید.

چندین مطالعه ردیابی چشم کاربران نشان داده است که هرچه محصولات شما با جزئیات بیشتری نشان داده شوند، نتایج بهتری را بدست خواهید آورد. تصاویر استودیویی در یک صفحه نمایش بزرگ تنها یک ویژگی مثبت ارزیابی می شود اما باید بازدهی سایت بیشتر شود و تنها استفاده از زیبایی برای تصویر در طراحی سایت کافی نیست.

کیفیت و ارتباط تصویر در طراحی سایت

در بسیاری از وب سایت ها مشاهده می شود که تصاویر تنها برای پر کردن جاهای خالی استفاده شده اند و این به هیچ عنوان مورد پسند کاربران نیست.

بررسی ها نشان داده اند حتی در صورتی که سرآشپزی بین المللی و شناخته شده باشد، کیفیت تصاویر غذاها در طراحی سایت همچنان بسیار اهمیت دارد. همچنین تصاویر با کنتراست کم و کوچک به سادگی توسط کاربران نادیده گرفته می شوند. همانطور که کیفیت تصویر مهم است، باید ارتباط تصویر با محتوای سایت برقرار باشد.

متن قبل: کاربرد تصویر در طراحی سایت 1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: