باید های طراحی سایت ریسپانسیو
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت ریسپانسیو یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید برای نمایش محتوای سایت به کاربران موبایل و دستگاه های هوشمند ارائه شود. در اینجا به چند مورد از بایدهای طراحی وب سایت ریسپانسیو اشاره می شود.

چند مورد از باید های طراحی سایت ریسپانسیو

  • برای طراحی سایت ریسپانسیو عناصر غیر ضروری صفحه را حذف کنید

مهم این است که شما بدانید چگونه عناصر مختلف صفحه توسط کاربران استفاده می شوند، زیرا این مسئله تعیین می کند که برای بهبود عملکرد طراحی سایت ریسپانسیو کدام عناصر را می توان حذف کرد. اگر یک صفحه وب ریسپانسیو از به اشتراک گذاری اجتماعی به عنوان منبع اصلی ترافیک استفاده نکند، منطقی است که آنها را حذف کنید.

  • میزبان (هاست) وب مناسبی را برای طراحی سایت ریسپانسیو انتخاب کنید

مهم نیست که شما به چه میزان از ترفندهای طراحی سایت ریسپانسیو استفاده می کنید، عملکرد وب سایت به میزان زیادی به کیفیت سرورهایی که استفاده می کنید بستگی دارد.

مجموعه کاملی از بسته های میزبانی مختلف شامل ارائه طیف وسیعی از مزایا و ساختارهای پیچیده قیمت گذاری، از میزبانی ارزان با هزینه چند دلار در هر ماه، به خدمات ابر و سرور می توانید اختصاص دهید و به طور کامل هزینه های سایت را مدیریت کنید.

مهم است زمان سرمایه گذاری در مورد بسته های میزبان وب بررسی کنید و مطمئن شوید که بهترین بازدهی برای سرمایه گذاری را کسب می کنید و می توانید عملکرد مورد نیاز کاربران خود را به دست آورید.

  • اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا سرمایه گذاری در نصب سرور قوی تر ارزش سرمایه گذاری بیشتری دارد، این را در نظر بگیرید، گوگل از سرعت صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند. علاوه بر این هر ثانیه اضافی برای بارگذاری وب سایت شما می تواند باعث کاهش 7 درصدی در نرخ تبادل سایت شما شود.

با در نظر گرفتن این مراحل و پیروی از دستورالعمل های ارائه شده توسط گوگل، طراحی سایت ریسپانسیو شما برای عملکرد بهینه سازی شده و کاربران تجربه فوق العاد ه ای را تجربه می کنند.

متن قبل: راهکارهای بهینه طراحی سایت ریسپانسیو

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: