راهکارهای بهینه طراحی سایت ریسپانسیو
نوشته شده توسط : hiwebex

تا اینجا دانستیم که طراحی سایت ریسپانسیو ایده ای مناسب برای کاربران دستگاه های هوشمند از جمله موبایل ها به شمار می آید. از آنجایی که صاحبان کسب و کارها باید با استفاده از تکنولوژی روز به بهبود وضع درآمدی و افزایش سود به روش های جدید روی آورند، توصیه می شود حتما از طراحی سایت به شیوه های نوین بهره برند.

بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت ریسپانسیو

یکی از بزرگترین چالش های صفحات وب با طراحی سایت ریسپانسیو در مورد تصاویر، بارگذاری آهسته صفحات در وب سایت های ریسپانسیو است. افراد تصاویری با رزولوشن بالاتر را برای سایت هایشان می خواهند و باید در نظر داشت که صفحات با فایل های تصویر با حجم بسیار زیاد نباشند.

برای برطرف کردن این مشکل در طراحی سایت ریسپانسیو می توانید یک سرویس مانند تصاویر تطبییقی Adaptive Images  استفاده کنید. این سرویس یک اسکریپت بسیار کوچک PHP است که اندازه صفحه نمایش را تشخیص می دهد و سپس به صورت خودکار اندازه آن را تغییر می دهد. این نرم افزار همچنین برای طراحی وب سایت ریسپانسیو می تواند سفارشی عمل کند، بنابراین شما می توانید کیفیت تصاویر و ذخیره سازی مرورگر را تنظیم کنید.

ممکن است برخی افراد استدلال کنند که ارائه دهندگان خدمات موبایل فورا تصاویر را فشرده می کنند، اما این مسئله همیشه در مورد همه آنها صادق نیست.

برای طراحی سایت ریسپانسیو فشرده سازی را فعال کنید

شما باید محتوای سایت خود را با استفاده از gzip فشرده کنید تا تعداد بایت های ارسال شده در شبکه را کاهش دهد. این باعث می شود کاربران دسترسی آسانی به وب سایت شما با بارگذاری صفحات سریعتر داشته باشند و همچنین استفاده از منابع وب سرور شما با طراحی سایت ریسپانسیو کارآمدتر شوند.

علاوه بر این شما باید برای طراحی سایت ریسپانسیو با حذف خطاهای غیر ضروری و فضای سفید از CSS و جاوا اسکریپت استفاده کنید، زیرا این کار باعث کاهش حجم فایل ها و افزایش سرعت دانلود و تجزیه و تحلیل آنها می شود.

متن قبل: بهبود ارائه طراحی سایت ریسپانسیو

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: