بهبود ارائه طراحی سایت ریسپانسیو
نوشته شده توسط : hiwebex

برای بهبود روش ارائه طراحی سایت ریسپانسیو پیش از این نیز مطالبی ذکر شد که می توانید به کار ببرید. اما در این میان برای طراحی سایت ریسپانسیو مشکلی وجود دارد. اندازه صفحات وب هر روز بزرگتر می شوند. متوسط اندازه صفحه وب 1532 کیلوبایت است و این میزان هر روز بیشتر و بیشتر می شود. این مسئله برای صاحبان سایت و  کاربران مشکل آفرین می شود.

برای ارائه طراحی سایت ریسپانسیو باید در نظر داشت که صفحات بزرگتر منجر به عملکرد کندتر و هزینه های پهنای باند بیشتر می شود. هر چند صفحات بزرگتر بر کاربران دسکتاپ تاثیر می گذارد، تاثیر بیشتر بر کاربران تلفن های هوشمند است. افراد از تلفن های همراه برای دریافت اطلاعات استفاده می کنند، زیرا این امر به سرعت و آسانی امکان پذیر است.

اما با افزایش روزافزون صفحات در وب، باید زمان زیادی را برای بارگذاری یک صفحه وب با طراحی سایت ریسپانسیو روی دستگاه تلفن همراه صرف کرد. به خصوص اگر کاربران از 3G استفاده کنند.

با افزایش سایز صفحات وب با طراحی وب سایت ریسپانسیو و افزایش تقاضا برای صفحات کاملاً بهینه، طراحان و توسعه دهندگان طراحی سایت ریسپانسیو باید اولویت بندی را تعیین کنند و شما نیز بودجه عملکردی برای پروژه تنظیم کنید.

تنظیم بودجه عملکرد برای طراحی سایت ریسپانسیو

بودجه عملکرد طراحی سایت ریسپانسیو یک محدودیت از پیش تعیین شده در سرعت یا اندازه کلی یک صفحه است. همانند بودجه مالی، تعیین کننده میزان کیفیت درخواست مشتری از صفحه وب سایت محسوب می شود. به این معنی که اگر صفحات یا عناصر جدید باید اضافه یا اصلاح شوند، باید مطمئن شوید که “بودجه” کافی است.

اگر متوجه شوید اضافه کردن یک عنصر جدید به طراحی وب سایت ریسپانسیو به این معنی است که شما از بودجه خود فراتر خواهید رفت، باید تصمیم بگیرید که یک ویژگی موجود را بهینه سازی کنید تا پیچیده تر یا سریعتر باشد، ویژگی های موجود را حذف کنید یا ویژگی جدید را اضافه نکنید.

متن قبل: اجرای طراحی وب سایت ریسپانسیو

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: