اشتباهات رایج در طراحی سایت 3
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که در قسمت اول و دوم از این سری مقاله ذکر شد، احتمال مرتکب شدن اشتباهات رایج در طراحی سایت به نسبت افزایش کاربرد آنها در دنیای امروز افزایش یافته است و اطلاع از اینگونه اشتباهات رایج در طراحی سایت بسیار امروزه در علم طراحی سایت بسیار مهم می باشد.  در سری سوم از مقاله بزرگترین اشتباهات رایج در طراحی سایت با ما همراه باشید .

مهم ترین اشتباهات رایج در طراحی سایت چه مواردی را شامل می شود ؟

  • Navigation نامناسب: Navigation به مکانیزم و طریقه ی جابجایی میان قسمت های مختلف سایت توسط بازدیدکننده گفته می شود. بازدیدکننده باید بتواند به راحتی میان صفحات پیمایش کند. با این حال یکی دیگر از اشتباهات رایج در طراحی سایت استفاده از سیستم navigation نا کارامد است. به طور مثال در بعضی از سایت ها منوی اصلی در مکانی غیر معقول قرار گرفته و پیدا کردن آن توسط بازدیدکننده کار ساده ای نیست.
  • موزیک پس زمینه: اغلب بازدیدکنندگان از صفحاتی که در آن موزیک به صورت خودکار در پس زمینه ی آنها پخش می شود بیزارند. البته خوشبختانه تعداد محدودی از طراحان مرتکب این نوع اشتباهات رایج در طراحی سایت میشوند. با این حال سعی کنید از موزیک برای سایت خود استفاده نکنید. اما اگر مجبورید، مطمئن شوید که کنترل پخش موسیقی به دست بازدیدکننده باشد.
  • عدم ایجاد خاصیت ریسپانسیو مناسب: یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در طراحی سایت که به وفور دیده می شود عدم ریسپانسیو بودن یا گاها به درستی ریسپانسیو نشدن یک سایت است. خاصیت ریسپانسیوی در سایت مهم ترین ویژگی یک آن به حساب می آید .
  • استفاده از سایت سازهای رایگان: از جمله دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت استفاده از سایت سازهای رایگان است. اینگونه سرویس ها که روزبه روز در به تعداد آنها افزوده میشود از رابط کاربری بسیار ساده ای بهره مند هستند. با این حال این گونه سایت ها از ساختار کدنویسی بسیار سنگین و پیچیده ای استفاده میکنند و باعث کاهش چشمگیر سرعت سایت و در بسیاری از موارد ایجاد خطاهای بیشماری میشوند. استفاده از این نوع سیستم ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

متن قبلی : اشتباهات رایج در طراحی سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: