تصاویر در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

در صورتی که تصاویر در طراحی سایت با دقت مورد استفاده قرار گیرند، باعث می شوند توجه بازدیدکنندگان جذب شده و به هدف هدایت شوند. تصاویر باعث ایجاد احساسات در مخاطبان می شوند و اعتماد آنان را جلب می کنند.

نکات استفاده از تصاویر در طراحی سایت

  • اجازه ندهید که طراحی گرافیکی مانند بنر تبلیغاتی باشد

چیزی که واقعا باید از آن اجتناب کنید این است که تصاویر در طراحی سایت خود را شبیه بنرهای تبلیغاتی بسازید. مردم تبلیغات را دوست ندارند و در طول سالها با موفقیت آموخته اند که آنها را نادیده بگیرند.

بنابراین هنگام قرار دادن تصاویر در طراحی سایت در فرم بنر بالای صفحه سایت و یا در سمت دیگر، به احتمال زیاد افراد به سادگی آنها را نمی بینند. در این مورد شما می توانید تصاویر در طراحی سایت را کامل نمایش ندهید و سایت خود را تمیز نگه دارید، و یا تغییر شکل و موقعیتی در طراحی آنها ایجاد کنید تا با سایت هماهنگی کامل داشته باشند.

امروزه استفاده از تصاویر به جای متن برای لینک محبوبیت زیادی یافته است. تصاویر در طراحی سایت ظرفیت بیشتری برای جلب توجه دارند و معمولا بزرگ هستند، که کلیک روی آنها را آسان می سازد.

با این حال، نباید فراموش کرد که آن تصاویر در طراحی سایت حتما باید برچسب گذاری شوند. در حالی که لینک های خوب متن به خودی خود توصیفی هستند، بسیاری از تصاویر توضیحی ارائه نمی کنند و بنابراین برای نشان دادن آن لینک ها به افراد، نیاز به برچسب زدن دارند.

  • مطمئن شوید تصاویر سایت شما را کندتر نکند

تصاویر می توانند تاثیر بسیار خوبی بر تجربه کاربر از وب سایت داشته باشند. در عین حال، آنها می توانند سرعت یک سایت را کاهش دهند. خوشبختانه، ارتباطات اینترنتی امروزه بارگذاری تصاویر را آسان ساخته– در صورتی که ما در خانه، یا در دفتر، یا در یک کافی نت اینترنت با سرعت بالا داشته باشیم.

با این حال، اگر افراد به وب سایت شما از طریق تلفن همراه دسترسی پیدا کنند یا اگر از یک اتصال استفاده می کنند که هنوز استانداردهای معمول را برآورده نمی کند، باید تصاویر خود را بهینه سازی کنید.

متن قبل: نمایش تصاویر در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: