نمایش تصاویر در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

ما تصاویر در طراحی سایت را دوست داریم، زیرا ساده هستند و به خاطرسپاری آنها آسان است. تصاویر در طراحی سایت اگر با دقت مورد استفاده قرار گیرند، می توانند توجه بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده و هدایت کنند، باعث ایجاد احساسات می شوند و اعتماد ایجاد می کنند.

  • نمایش افراد واقعی

استفاده از تصاویر افراد واقعی یک راه بسیار موثر برای جذب بازدید کنندگان شما است. افراد دوست دارند اجزاء انسانی را در وب سایت تشخیص دهند.

این باعث می شود احساس کنند که در واقع نه تنها با برخی از وب سایت های کد نویسی شده، بلکه با افراد ارتباط برقرار می کنند. به خصوص چهره های افراد دیگر به عنوان تصاویر در طراحی سایت توجه کاربران را جلب می کند.

علاوه بر آن، کاربران حتی مسیری که در تصویر به آن نگاه می شود، دنبال می کنند. هنگام استفاده از تصاویر چهره افراد در طراحی وب سایت خود، بررسی کنید چه جاهایی ممکن است توجه شما را جلب کنند.

همچنین، از آرشیو تصاویر در طراحی سایت استفاده نکنید، باید از عکس های با کیفیت بالا از افرادی استفاده کنید که واقعا با هویت سایت شما مطابقت دارند.

  • تصاویر پیش زمینه فضا ایجاد می کنند

تصاویر پیش زمینه یک راه عالی برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد در سایت شما هستند، و این تصاویر در طراحی سایت در یک نگاه به بازدید کنندگان در مورد محتوای سایت شما اطلاعاتی را ارائه می کنند.

باید بدانید دقیقا چه اثری می خواهید عکس پیش زمینه بر بازدیدکنندگان داشته باشد، در این مورد اطمینان حاصل کنید. سپس آن تصاویر در طراحی سایت را اجرا کنید و آزمایش کنید تا مطمئن شوید که اثر دلخواه را دارد.

چیزی که باید در مورد تصاویر پیش زمینه است بدانید این است که تصاویر به راحتی می توانند سایت شما را آشفته کنند، مثلا زمانی که تمایزی واضح بین پیش زمینه و محتوای سایت وجود نداشته باشد.

متن قبل: مزایای تصاویر در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: