مزایای تصاویر در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

در متن های پیشین ذکر شد که تصاویر در طراحی سایت می توانند تمام احساسات و خاطرات را برانگیزانند که باعث می شوند تصاویر بسیار جذاب به نظر آیند. بسیاری از افراد می توانند اطلاعات بصری را به خاطر بسپارند و اغلب استفاده از تصاویر در طراحی سایت راه آسانی برای به اشتراک گذاری نسبت به محتوای کتبی محسوب می شود.

چگونه از تصاویر در طراحی سایت استفاده کنیم

  • محدود کردن استفاده از تصاویر بزرگ در بالای صفحه

تصاویر در طراحی سایت به دلایل بسیاری عالی هستند، اما اطمینان حاصل کنید که اولویت آنها را بیش از حد تعیین نمی کنید. فضای بالایی یک صفحه وب سایت، بخشی که مردم بدون نیاز به حرکت می بینند، ارزشمندترین دارایی سایت شما است. نه به این دلیل که افراد مایل نیستند اسکرول کنند، بلکه به این دلیل که این قسمت اولین بخش است که افراد هنگام ورود به سایت شما می بینند و شما باید از آن عاقلانه استفاده کنید.

به افراد دلیلی برای حرکت و نگاه به بقیه تصاویر در طراحی سایت ارائه کنید. اگر تصاویر در وب سایت شما نقش مهمی در این هدایت داشته باشند، پس آنها را به اندازه اهمیتشان بزرگ کنید. با این وجود، اطمینان حاصل کنید که محتوای مهم تر، آموزنده یا جذاب را با تصاویر در طراحی سایت پوشش ندهید.

  • از تصاویر معنا دار استفاده کنید

هنگام استفاده از تصاویر در طراحی سایت، مهم است که بدانید چرا باید از آنها استفاده کنید. از تصویر تنها برای پر شدن فضای خالی استفاده نکنید. برای نمایش هر تصویر در سایت خود، باید بتوانید به دو سوال پاسخ دهید.

(1) چرا این تصویر را انتخاب کردید و نه یک تصویر دیگر؟

(2) چرا تصویر را در چنین جایی قرار دادید و نه جایی دیگر؟

اگر پاسخی به یکی از این دو سوال نداشته باشید، باید وقت بگذارید تا در مورد آن فکر کنید. به خاطر داشته باشید که فقط باید از تصاویری استفاده کنید که به نوعی محتوای شما را پشتیبانی می کنند. دلیل آن این است که تصاویر در طراحی سایت اطلاعات خاصی را منتقل می کنند.

متن قبل: جذابیت تصاویر در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: